SEVGİ EN İYİ İLAÇTIR!


Ben buna gönülden inanıyorum.. sevgisiz kalınca insan hasta oluyor, eli kolu kalkmıyor, ne hevesi kalıyor ne sevesi, ağır bir hasta konumuna geliyor!. 

Hastasın ama doktor bişey bulamıyor gerçek sevgiyi hissettiğinde yani seviliyorsan yapmacık değilse, öyle büyük etki yapıyor ki en ağır hastalık iyileşiyor, insanı yaşatan başarısına başarı katan tek şey! tek etken şey.. seviyor veya seviliyor olmasıdır..

Yemeği bile sevgiyle yaptığınızda, malzemesi eksik bile olsa, sevgimiz lezzet katıyor aşımıza, herkesin çok beğendiği bir yemek oluyor. 

Sevilmediğini hisseden bir insana, kendi isteğiyle hiç birşey yaptıramazsınız..

Bazıları hele öyle nefretle dolar ki, o bende yok çok şükür, dünyada maddiyat beklentim hiç olmadı bu yaşıma kadar, ama sevgi beklentim hep oldu sevdiklerimden.. 

Sevmeyen sevilmeyen insan, hep yarım/dır tam olamaz hiç bir zaman!..

Benim onları sevdiğim kadar beni sevsinler hep istedim, ve sürekli olsun istediğim en güzel duyguydu sevgi; eşten, evlattan, akraba, dost, arkadaş, sevgi verip sevgi almak varmıdır ondan daha güzeli.. 

Karşılığını beklediğim tek şey sevgi oldu, naçizane ömrümde!...

İşin kısaca özeti; insanı yaşatan sevgi, insanı insan yapan yine  sevgidir! 

Sevgi merhamet doldurur olduğu kalbe.
İnsanın bütün güzel hislerini öldürense, sevgisizlik ve ilgisizliktir... 

Hele de değer verdiğin, çok sevdiğin insanlardan gelmiyorsa sevgi ve ilgi!!!... 

11 Eylül 2019 
Melek Tiryaki

( Sevgi En İyi İlaçtır! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 11.09.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.