Rahmete yakalanmak…

Bir de sevmek çok sevmek aklınıza ne gelirse:

Çocukluğunuz.

Çocukluk arkadaşlarınız.

Okul arkadaşlarınız.

Bir de sırtını dönüp gidenler ve el sallamlınıza bile müsaade edilmezken.

Ben  sevmeyi hep sevdim ve bu yüzden insanlar yüzüme vururlardı hassasiyetimi üstelik okul sıralarından bu yana.

Son yazımı yazmayı kendime borç bildim çünkü çok güzel zamanlarım geçti okulumda: Kadıköy Anadolu Lisesi ve dünde kalan.

Hep de dünde kalması gereken çünkü beni çoktan azat ettiler yüreklerinden.

Ama sevmeden insan durur mu?

İlla ki.

Güzellikler, güzel insanlar nihayetinde vakıf olacağımız hidayet.

Son yazımı neden yazdığımı söylemem gerekirse, sevgili dostlar…

 

Çünkü içimde kalan bir ukdedir ve de hala kabul edemediğim çünkü:

 

SEVDİĞİM TÜM GÜZEL İNSANLAR TOPRAK OLMADAN YOK OLDULAR TIPKI OKULUMUN DA SARI BİR SAYFADA SARARMASI GİBİ.

 

LAKİN BENİM RENGİM MAVİ VE BEYAZ ADI SEVGİ OLAN VE UMUTTAN İBARET.

 

İyi ki varsınız yoksa ben bu acımasız dünyaya bir kez daha katlanamazdım.

 

Velev ki son yazımda içimdekini yeteri kadar yansıtamadım bilin ki:

 

Öncelikle iyi bir kul olmak tek temennim ve asla da tasvip etmiyorum bu simit olayını ki bir kere bile tanık olmadığım okuduğum yıllarda lakin lakin:

 

BEN OKULUMU, ARKADAŞLARIMI ÇOK SEVMİŞTİM ÇOK HEM DE.

 

GERİDE KALAN MI?

 

İŞTE BURADAYIM BEN TÜM KIRIKLARI HALA BİR ARAYA GETİRME GAYRETİ İÇERİSİNDE İNANCINI, SEVGİSİNİ SEFERBER EDEN.

 

 


( Çok Sevmiştim. başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 14.09.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.