BİR ADIM

 

   Bir insan tüm yaşantısı boyunca mutluluğu kendinde bulmak varken neden çevresinde aramak, bulabilmek ister? Huzurlu, keyifli, kasvetli yahut mutlu olması insanın bireysel kararıdır. Seçtiği duyguların sorumluluğu kendisine aittir. Onun dünyasını, kendi benliğinden başka değiştirebilecek bir güç bulunması mümkün değildir. Sokakta yanımdan geçip giden insanların gözlerine bakıyorum. Yüzlerine takındıkları farklı maskelerde ki özlerini gizleme telaşlarını izliyorum. Hiçbiri gözlerine hükmedemiyor. Çünkü insan, dilsizde olsa gözleriyle konuşabilmek gibi bir maharete sahiptir. Maskelerin altındaki gerçekleri merak ediyorum… Ne var acaba bu kadar gizli tutulan, yaşamdan kaçmaya neden olan.

   Oysa biz, bir tebessümü bin sadaka belleyerek yetiştik bu coğrafyada. Yüzümüzde oluşacak bir tebessümün bir başka insanın gönlünü güzelleştireceğini bilmeyişimiz mi bize insanlığı unutturan? Ölümden başka her şeyin bir çareye sahip olduğunu unutup, dert ettik dünyayı. Bizim avuçlarımızda saklı olan bir maden değil midir yaşamı güzel kılan sebepler? Biz bir adım atalım yaşama… İçten gülen yüzlerimizi koyalım vitrine. Sevgiyi paylaşmak, dünyayı yaşanılabilir kılmak adına tek bir adım… Belki bu son adım, manzaraya ulaştırır. Ne dersiniz?

 

 

 

 

Büşranur ERAYABAKAN

( Bir Adım başlıklı yazı Mor Yakamoz tarafından 21.09.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.