Bulutların arkasında dolunay kadar beyaz güneş… Otoyol üzerine çökmüş sis… Keşmekeş… Servisler, otobüsler, son model arabalarda yalnız şoförler… Rezidanslara akan far dereleri…

****

Hınca hınç dolu asansör… Takım elbiseli genç, orta yaşlı kadınlı erkekli çalışanlar… Asansör katta durdu. Kapı açıldı. Sağa sola dağılan kalabalık… Adam hemen karşısındaki ofis kapısında durdu. Kravatını düzeltip içeri girdi. Omuz yüksekliğinde kontra plaklarla ayrılmış açık odalar… Önlerinden geçerken masalarında oturanlara gülümseyerek “Günaydın,” diyordu. Soğuk bakışlar… Sessizlik… Odasına geçti. Ceketini çıkarıp astı. Masasının köşesine yaslandı. Peşi sıra ofise girenleri dikkatle takip ediyor, göz teması kurmaya çalışıyordu. Başını çevirmeden geçip gidenler… Dikildi. Etrafa bakındı. Dolu odalar… Cebinden telefonunu çıkardı. Ekranda yansıyan yüz… Sıcak bir gülümseme… “Günaydın.”
( Günaydın başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 21.09.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.