Televizyon seyretmiyorum saatlerce, bazı zaman dizilerin isimlerine ve fragmanlarına gözüm takılır, magazin programlarını mizah yazılarıma konu etmek için zaman zaman seyrederim, hepsi odur... Bu sıralar, dizi isimlerine acayip kafayı taktım her nedense...

En gıcık kaptığım dizi isimlerinin başında şu Zalim İstanbul geliyor. Başka bir isim konamaz mıydı bu dizinin adı? İstanbul Niye zalim olsun ki? Hazreti Muhammed sav.’in övgüsüne mazhar olmuş Ebu Eyüb El Ensari’yi bağrında saklayan güzelim İstanbul... Fatih Sultan Mehmet Hanın Türk Milletine armağanı güzelim şehir....

Bu şiddet sarmalı Kurtlar Vadisi denen saçma sapan dizi ile başladı... Mafya ve derin devlet ilişkileri ısıtılıp ısıtılıp millete izlettirildi... Senaryo yazarları ve oyuncular malı götürdü tabi ki... Bizim mafya ile yasa dışı işler ile ne alakamız olur ki? Şimdilerde reytingleri yerlerde sürünse de bir zaman bayıla bayıla izledi banim vatandaşlarım çoluk çocuk...

Başka ilginç bir dizi simi yine ’’Aşk Ağlatır’’... Aşk niye ağlatsın arkadaşım, sevmek, sevilmek, birini beğenmek, birine ilgi göstermek kötü bir şey mi ki? Sevgi ile aşk ile tutuşan gönüller bir oldu mu, samanlık seyran olur da derler büyüklerimiz...

Günümüz dizileri, biraz da toplumu uyutmak için kullanılmaktadır... Türk Toplumu, okumasın, yazmasın, çizmesin keşke, sabahtan akşama kadar televizyon başına geçsin eş dost, komşuları ile sabahları geri zekalı aksiyon programlarını seyretsin, akşamları da diziden diziye atlasın, ama yeter ki kitap okumasın, gazete okumasın, memleket meseleleri hakkında düşünmesin... Biz sigaraları buzlarız, içkileri buzlarız göstermeyiz millete... Sonrası iyi uykular tatlı rüyalar, ülke de elden giderse, artık onu da siz düşünün...

Özel kanalların bir çoğunun haberleri evlere şenlik... Kedi ağaca çıkmış, itfaiye kurtarmış. Seksen yaşında ki dede o yaşına rağmen spor yapıyormuş... Bilmem kim Guines Rekorlar Kitabına girmek için geri geri yürümeye başlamış... O arada da teröristler karakol basmış, beş askerimizi şehit etmiş, trafik kazalarında 23 vatandaşımız hayatını kaybetmiş... Bakanın biri Yüce Divanda yargılanacakmış... Afganistan’da ki bombalı saldırıda kırk kişi parçalanarak ölmüş... Bunların ne önemi var ki? Yeter ki sen vatandaş olarak memleket meselelerine kafa yorma...
( Maksatlı Yapıyorlar Gibi Bunları başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 25.09.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.