Bu memleket iyisi ile kötüsü ile bizim. Bizim olmaya bizim de bir dolu da kahpe, kalleş, hain, hırsız var aramızda... Adam suyu kaçak kullanır, elektriği kaçak kullanır, bir de devlete kazık attım diye bunun ile övünür durur... Kendi akıllı, suyun elektriğin parasını ödeyenler sanırsın ki aptal...

Böyle tiplere demek ki haram tatlı geliyor. Dünyada tatlı gelse bile ahirette ne kadar acı geleceğini sanırım kafa olarak hesap etmekten uzak insanlar bunlar... Ne diyelim Allah tez zamanda müstahaklarını verir inşallah...

Bu tip insanların yaptıkları hırsızlığın daniskası... Ha birinin cebinden cüzdanını ya da parasını çalmışsın ya da böyle devletinden kaçak elektrik, kaçak su kullanmışsın, inanın hiç farkı yok. Tüyü bitmemiş yetim hakkı, eninde sonunda bir yerlerden çıkar mutlaka, Allah bunun hesabını hem dünyada hem de ahirette mutlaka soracaktır...

Sadece bu mu? Devlet dairelerinde memur kardeşlerimize rüşvet teklif edenler... O rüşveti rüşvet saymayıp da hediye olarak alıp ceplerine indirenler... Şunu unutmayın sizin bu günahlarınız mutlaka yakınlarınıza ya da size bir sakatlık, bir arıza olarak geri dönecek, Allah'ın vaadi gereği, kimsenin yaptığı yanına kâr kalmayacaktır...

Şöyle de bir durum var. Kaçak elektrik ve kaçak su kullananların ekonomiye verdiği zararları da namuslu kullanıcılar aralarında paylaşarak ödemektedirler... Bu tür kaçak kullanımlarda kullanıcılara yaptırımlar ve ağır cezalar verilmeli ki böyle olaylar daha az yaşansın. Devletin zararı demek milletin zararı demek, millet de biz oluyoruz haliyle... İşçi, memur, köylü, esnaf, ev hanımı, öğrenci... Hepimiz bu toplumun üyeleriyiz... Başka da bir vatanımız yok. Dürüst olup alnımızın teri ile kazandıklarımız yemeye çalışırsak hayat da daha anlamlı olacaktır bizler için...
( Ekmek Elden Su Gölden Elektrik Kaçak Su Kaçak Oh Ne Ala başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 1.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.