Karpuz kabuğu çoktan denize düştü de yüzerek karşı kıyılara bile ulaştı, bu muz kabuklarıysa her nedense hepte kara parçalarında görünüyor. Ben de buna bir türlü anlam veremiyorum arkadaş, o kabuk ise bu da kabuk, yok o kabuk değilse o zaman bu da kabuk olmamalı... Neyse ne yeter ki yaralar kabuk bağlamasın. Ama kabuk bağlamadan da iyileşmez, hem de o kalpteki yaralar...

Kim koyuyor arkadaş bu muz kabuklarını kaldırımlara... Hadi ben görmesem de bassam düşsem, bir yerim kırılsa, kim verecek bunun hesabını? Ya birader yedin muzu, Çikita ya da Anamur Muzu her neyse, şunu çöp bidonuna atsana arkadaşım...

Vallahi bazen rüyalarıma giriyor sizin yüzünüzden bu muz kabukları. Acaba bir yerde denk gelirde üstüne basarsam bu muz kabuklarının, sonra hem kolum hem de bacağım kırılırsa, ondan sonrada hanım, eve ekmek getirmiyorsun, ben de altı ay sana mı bakacağım, der de beni terk ederse, sonra ben de evsiz barksız kalırsam, sokaklarda parklarda yatıp kalkarken, kış geldiğinde de üşütüp zatürre olursam, sonra mortu çekersem, garibim diye de cenazemi kimse kaldırmaz da ortada kalırsam, vay halime ki vay halime...

Vay be gördün mü sen, bir muz kabuğundan nerelere geldik arkadaş... Çok da severim bu muz denen meyveyi... Buldum mu eskiden üç beş tane yerdim de şimdilerde yaş ilerledi, o kadar yiyemiyorum maalesef...

Size sesleniyorum sevgili muz kabukları... Eğer ki biri sokakta sizi yeyip de yere atacak olursa kimselerin üstünüze basmaması için insanlara yardımcı olun lütfen, canlarım benim. Biliyorum ağzınız diliniz yok ama, yine de siz bir şeyler yaparsınız... En azından kuvvetli bir rüzgarın çıkıp da sizi kenara savurması için dualar edeceğim ben de, siz de edin... Yok rüzgara denk gelmediniz, o zamanda bir temizlik görevlisi kardeşim sizi alır da inşallah kenara koyar.

Geçen senelerden birinde Japonlar çekirdeksiz karpuz üretmişlerdi yanlış hatırlamıyorsam. Şu Japonlara müracaat etsek de kabuksuz muz üretmeyi bir deneseler nasıl olur acaba? O zaman da muzlar çabuk bozulur mu diyorsunuz? Yerde muz kabuğu gördüm mü de ben çok bozuluyorum hem vallahi hem de billahi... Karpuz kabuklarından gemiler memiler de yaparlar da muz kabuklarından bir halt olmaz, onlarda belki karpuz kabuklarından yapılan gemilere yelken olurlar...
( Muz Kabukları Kendinize Gelin başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.