Cadde kaldırımı… Yan yana apartmanlar… Ara ara ağaçlar… Yaşlı bir kedi gölgede uzanmış uyuyordu. Demir kapı yavaşça açıldı. Beli bükülmüş bir adam elinde küçük bir kapla belirdi. Yüzünde kocaman bir gülümseme… Ufak adımlar… Eğilip kabı kedinin ayakucuna bıraktı. Derili tavuk kemikleri… Yolun karşısında, olup biteni dikkatle seyreden genç bir kedi… Trafiği kolaçan edip hızla karşıya geçti. Yaşlı kedinin birkaç ağaç uzağında kendine yer edindi. Türlü numaralar yaptı. Adam kahkahalara boğuldu. Kabı alıp genç kedinin önüne koydu. Kedi burnunu uzattı. Yavaş yavaş açılan ağız… Hırrr… Kedi başını kaldırdı. Kapkara bir pitbull… Kabardı. Dikilen kuyruk… Kısılan gözler… Savrulan pençeler… Pitbull kemikleri alıp yoluna devam etti. Kedi peşini bırakmama da ısrarlı… Fırladı. Pitbull hızlandı. Yaşlı kedinin önünden geçti, köşeyi döndü. Kedi hemen arkasında… Yaşlı kedinin önünden geçerken arka ayağından ısırıldı. Durdu. Yaşlı kediye saldıracakken acı fren sesi… İnilti…
( Bırakma Zamanı başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 8.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.