ZİRVE TEK KİŞİLİKTİR!
Adamlar diyor ki "İpiniz bizim elimizde, en ufak bir adımda ekonominizi yerlebir ederiz!"
Yani dolar fırlar, aç kalırsınız.
Ne NATO, ne BM ne de başka ülkeler bizim hak ve hukukumuzu asla düşünmez. Fırsat buldukları anda geçmişten gelen kin ve nefretle bizi yok etmek için  ellerinden geleni yapmaktan asla çekinmezler.
Bizim kimseyle, hiçbir toplum ya da milletle problemimiz şu ana kadar olmadı ve olamaz!
Yıllardır asker, sivil, genç, yaşlı, çocuk, kadın demeden binlerce canımızı bizden koparanlara söyleyecek sözümüz var.
Bizi oyalarlarken sustuysak; aptallığımızdan değil insanlığımızdan.
Gördük ki bu dilden anlamayanlara anladıkları dilden konuşmanın zamanı.
Ülkemize göz dikenin, milletimize ayar vermeye çalışanların gözlerini oyarız.
Siz kurban olun bizim Kürt, laz, Çerkez, Ermeni, yahudi, Rum, Alevi, Şii, Sunni Kardeşlerimize!
Şu ana kadar onlara zulmeden de, katleden de biz değil sizlerdiniz.
Bir sözüm de içimizde hala onların ipine tutunan gafillere:
Yoksa siz hala anlayamadınız mı; TÜRK'ün TÜRK'ten BAŞKA DOSTU YOKTUR. TEK SIĞINACAĞIMIZ YER 780.000 kilometre kare VATANIMIZ ve TUTUNACAĞIMIZ TEK DAL
AY YILDIZLI BAYRAĞIMIZ.
Son olarak diyorum ki "Dünyada bizi destekleyen hiç kimse kalmadı diye üzülmeyin. Unutmayın zirve tek kişiliktir. Eğer yalnızsanız bilin ki zirvedesiniz" 
Bir kere daha hep birlikte  üstüne basa basa haykırmamızın tam zamanı.
"Ben ezelden beridir
Hür yaşadım, hür yaşarım
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış şaşarım.
Kükremiş sel gibiyim
Bendimi çiğner aşarım
Yırtarım dağları enginlere sığmam taşarım"
RABBİM VATANIMIZI MİLLETİMİZİ KORUSUN
KAHRAMAN MEHMETÇİĞİMİZİN YANINDA OLSUN.

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
09 Ekim 2019

( Zirve Tek Kişiliktir başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 9.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.