Bu Çok Hoş Olacak, Aklımızı Fikrimizi Aydınlık Şen Yapmak Adına.

 ÅŸen aydınlık ile ilgili görsel sonucu

Bir slogan bulmalı sloganın tarifini yeniden yazmalı tabi okuyanını bulursan karalayandan çok var ülkemizde, saymakla bitmez, saymaya kalkma emeğine yazık boşa gidecek, hoşa gitmeyecek türden. Slogan derken olağan anlaşılmasın, slogan bir söylenir kitleler arkasında gider güzelin gerçekleşmesi için, içinde kime göre ne için, kim göre köre ne, neye göre kime göre, neyi nereye öre bunları bilmeden slogan atılırsa boşa gider. Olağan olsa ara sıra bir arada beyin fırtınası yapılır, anlaşılmayan anlaşılır rahat yatılır.

 

Muhabbete girmek deyince bayılıyoruz pardon karşımızdakini bayıltıyoruz, bunaltıcı gereksiz zırva sorularla söz ve kelimelerle! Buna ne gerek var diye sorsan bilmek adına, neyi bilmek desen donup kalacak, elindekini bir uyanık gelip de alacak emeğe kazanca yazık olacak! Bunca sloganlarla ülkemize zarar verdiklerimizde saymaya gerek yok, çünkü o kadar çok ki, kelimelere eziyet vermek olacak saymakla, ayıklamak derseniz bak bu çok hoş olacak, aklımızı fikrimizi aydınlık şen yapmak adına.

 

Şimdi yine yanlış anlaşılacak fırtına yerine kasırga kopacak, doğru olan yine bulunmayacak çünkü arayanımız yok hiç, hiç derken aramızdaki çiğ çok, lafı döndürmekte çevirmekte pek maharetlidirler, çevir kazı pilici yanmasın değil yansa da pişmez cinsten, bu mahareti düşmanı sevindirmekte ömür harcayarak hiç oluyorlar haberleri yok!

 

İnsanda bir derece olmalı ne yakan ne soğutan ne yıkan ne derece var ne duruş, ulan oğlum bu ne vuruş yıktın perdeyi eyledin viran, seninle yaşanılmıyor yıkıyorsun her an, hesabını da soracak elbette ki zamanın şahitliğiyle yüce yaratan, diyelim virgülü koyalım vesselam.

Mehmet Aluç


( Bu Çok Hoş Olacak Aklımızı Fikrimizi Aydınlık Şen Yapmak Adına. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 12.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.