Günaydın ❤️
Yaptım birşeyler ama olup olmadığına elbette siz karar vereceksiniz🤗
Türkiyenin her gün biraz daha kaosa sürüklendiği 2015-16 ve 17 yıllarında yaşanan olaylar sırasında aşk Bahar'la Oğuz'a mutluluk getirecek mi?
Ufacık sevinçler, ülkenin yaşadığı acıları unutturabilecek mi?
Ne bileyim işte...
Sevgili Dostlarım 3. Kitabım 03.15 (Roman) çıktı❤️❤️❤️
Arka kapak yazısı için saygı değer Hocam Sami Bi eroğulları'na sonsuz teşekkürler ediyorum. 
NOT: Önceki kitaplarımdan İMERA FERAM şiir kitabımın gelirinin bir bölümünü Şehit Ailelerine, araştırma ve köşe yazılarımdan oluşan KÖŞEYE SIKIŞANLAR kitabımın gelirinin bir kısmını TSK Güçlendirme Vakfı'na bağışlamıştım.
03.15 Romanımın gelirinin bir kısmı bu kez MEHMETÇİK VAKFINA gidecek.
( 03.15 başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 12.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.