Bir hafta sonra.

Yusuf gözlerini açtı zorlukla. Bütün vücudu ağrıyordu. Sol kolunda bir serum bağlıydı. Suzi masada çalışıyordu.

-Neler oldu bayan Suzi? Siz neden buradasınız?

-Lütfen kalkmayın Yusuf Bey.Her şey yolunda merak etmeyin. Aç mısınız yemek hazırlamamı ister misiniz?

-Teşekkür ederim Bayan Suzi.Neler oldu?

-Operasyon başarıyla sonuçlandı Yusuf Bey.Kılıç Bey Baş müfettiş İvanov’u öldürdü.Kılıç Beyin müfettişleri meydandaki eylemcileri etkisiz hale getirirken platformun önünde biri Konsey başkanına ateş etti. Siz kurşunların önüne geçtiniz. Sağ ve sol omzunuzdan ve tam kalbinizin üzerine 3 kurşun yediniz. Göğsünüzdeki çelik ofis logosu hayatınızı kurtardı. Maalesef Ejder Bey ağır yaralanmış. Sanırım bundan sonra sakat kalacak. Konsey Başkanı ve protokoldekiler kurtuldular. Şahin ve Ejder Bey İgor’un karargahını basmaya gidince çıkan çatışmada Ejder Bey çok kurşun yemiş ayağına aldığı kurşun sakat kalmasına sebep olmuş sanırım. Hastaneye kaldırılmış ama nafile. Sende ameliyattan sonra 3 gün baygın yattın hastanede.Kendine gelince buraya getirdik. İyileşmeye başladın sayılır. Başkan devamlı arayıp seni sordu. Yatarken hastaneye geldi.

Yusuf bazı olayları hatırlıyordu. Bulunduğu platformdan meydandaki kalabalığı kontrol ederken bir el silah sesi duymuştu.Silah sesiyle ortalık karışmıştı birden.Kılıç Bey o sırada İvanov’u vurmuş olmalıydı. Paniklemeden meydanı takibe devam etmeye çalışıyordu.Önündeki kalabalığın açılıp ortadaki adamın silahını üst kattaki Başkana doğrulttuğunu fark etmişti birden. Fark etmesiyle sırtını meydana dönüp kendini yukarıya çekmişti. Silah sesinden sonra korumalar Başkan’ın başına üşüşmüşler yere eğmişlerdi. Yusuf kendini yukarı kata çekince göz göze geldiler başkanla.Başkanın önünde diz çökmüş vaziyetteyken

önce sol omzunda daha sonra sağ omzunda bir acı hissetti. Zorlukla geriye dönünce adamı fark etti. İki el ateş etmişti. Tam platformun önündeki kalabalığın ortasındaydı. Başkanın tam kalbine nişan almıştı ancak Yusuf önüne geçince kurşunlar Yusuf un omzuna gelmişti. Duyduğu acı dayanılmazdı. Kolları felç olmuş gibiydi.Kolunu kaldıramadığı için silahını bilekten hafifçe indirip nişan aldı göz kararı ateşledi. Sol göğsündeki arma’da bir acı hissetti. Platformdan aşağıya yuvarlandığını hatırlıyordu . Üçüncü kurşun kalbine gelmişti. Gözünü açtığında hastanedeydi. Doktorlar başında konuşuyorlardı. Şahin Bey’i fark etti. Zorlukla;

-Başardık mı Şahin Bey?

-Evet Yusuf Bey başardık.

Yeniden bayılmıştı Yusuf . Sonraki günlerde zaman zaman gözlerini açmıştı ancak bütün vücudu ağrıyordu. Konuşamadan yeniden uyudu. Kapı çalınıyordu.Bayan Suzi’nin açtığı kapıdan Şahin Bey gülerek içeri girdi.

-Kendini nasıl hissediyorsun Yusuf Bey?

-İyiyim Şahin Bey. Gelsene. Neler oldu?

Şahin Bey gülerek yatağın yanındaki sandalyeye oturdu.

-Operasyon çok başarılı geçti. Tek üzüntümüz Ejder’in sakatlanması. Hepimiz çok üzüldük. Eylemcileri tek tek temizledik. İgor ve İvanov öldü. Meydanda çok az zayiat verdik.Çok organize bir şekilde ve hızlı davrandığımız için çok az zayiatla bitirdik operasyonu. Eylemciler sabah depolarda mermileri bulamayınca kızgınlık sokağa taşmış. Eylemciler karşılarında muhatap bulamayınca küfür ederek kızgınlıkla dağılmışlar zaten. Önce silah alıp meydana gelenlerde karşılarında müfettişleri buldular. Müfettişler ve güvenlikçiler gelenlerin tamamını topladılar. Kılıç ilk mermiyi atınca ortalık karıştı. Eylemcilerin tanımadığı koruyucular müdahale ettiler. Eylemciler etrafları sarılıp etkisiz hale getirildiler. Operasyon ummadığımız kadar başarılı oldu.Neden biliyor musun?

-Hayır neden?

-Meydana gelen gönüllüler yüzünden. Masumları korumak için gelen gönüllüler başardılar. Görevlerini yapıp sessizce dağıldılar. Bir saat içinde meydanda gönüllülerden kimse kalmamıştı. Geldikleri gibi gittiler.Tek üzüntümüz sen ve Ejder.

-Ejder Bey nasıl oldu?

-Kılıç’ın emri üzerine İgor’un karargâhlarını bastık.Çatışma çıktı. Çok fazla kurşun yedi adeta her yeri delik deşik oldu. Ameliyatı çok zor geçti. Bütün Tıp merkezi onun için seferber oldu. Ölmedi ama sakat kaldı. Evinde istirahat ediyor şu anda. Başka bir zayiatımız yok. Gönüllülerden varsa bilmiyoruz.Başkan ve Platformdakiler kurtuldular. Meydandaki insanlardan ölenler oldu. Sen dinlen ben ofise iniyorum. Şahin Kılıç Beyin bürosuna girdiğinde büroda Kaya arkadaşı ve Kılıç oturuyorlardı. Masanın üstündeki kırmızı telefon yanıp sönmeye başlamıştı. Kırmızı telefon Yönetim Konseyinin sadece Başmüfettişlere verilen direkt hattıdır. Operasyondan iki gün sonra Kılıç Beyin ofisine Direkt hat bağlanmıştı. Bu Kılıç Beyin fiili terfi kararı manasına geliyordu. Bu hattan Kılıç Bey bir kaç kez Konsey başkanıyla doğrudan görüşmüştü. Başkana operasyonun detaylarıyla ilgili bazı özel bilgileri iletmişti.

-Alo

-Tamam açıyorum.

Kılıç bilgisayarını açtı. Duvardaki dev plazma açıldı. Plazmayı ayarladı. Başkan yönetim binasından telekonferans yapacaktı.

-İyi günler Kılıç Bey.

-İyi günler Sayın başkan.

Başkanın yanında diğer üyelerde vardı.

-Yusuf Bey nasıl?

-İyi sayın başkan. Kendisini toparlamaya başladı.

-Bu güzel bir haber Kılıç Bey.

Başkan ciddileşti.

-Kılıç Bey size ve telekonferansa katılan herkese Yönetim Konseyinin son kararını bildirmek istiyorum. Bu karar oy birliği ile alınmıştır. Doğum günü kutlamalarında Konsey üyeleri ve başkana yapılan suikast girişimindeki başarılarınızdan dolayı;

-Kılıç Beyin Başmüfettişliğe terfi ettirilerek Başmüfettişler kurulunda görevlendirilmesine,

-Şahin Beyin cezasının tamamen affedilerek tüm hak ve yetkilerinin iade edilmesine,

-Suikast girişiminde öldürülen Başmüfettiş İvanov ve ortağı suç örgütü lideri İgor’un suçları ispatlandığından dolayı tüm mal varlıklarının kullanımının Kurallar kitabındaki ilgili maddeler gereğince Yönetim Konseyi adına Başmüfettiş Kılıç Bey’e devredilmesine,

Oy birliğiyle karar verilmiştir. Bu karar ilgili herkes için emir olarak kabul edilmeli ve gereği yapılmalıdır.

Yayın kesildi. Kaya ve arkadaşı Kılıç Bey’e bakıyorlardı. Az da olsa şaşırmışlardı. Kararın geç kalmasına şaşırmışlardı aslında. Konseyin bu kararı çok önemli bir karardı. Yıllardır başarısına rağmen Kılıç Bey’e Başmüfettişlik verilmemişti. Kılıç Bey her zamankinden farksızdı. Tepkisiz boşluğa bakıyordu.

-Tebrik ederim Başmüfettişim dedi Kaya Bey.Başmüfettişlik hakkınızdı zaten.

-Kaya bu terfi benim üzüntümü hafifletmiyor. Ejder’in sakatlanması Yusuf’un yaralanması sevincimi gölgeliyor.Neyse.

Önündeki diğer telefonu kaldırdı.

-Finans sorumlusu ve raportör gelsin odaya dedi. İçeriye Beş çay getirin.

15 dakika sonra raportör ve orta yaşlı kilolu biri girdi içeri. Ardından sekreter çayları getirdi. Servis yapıp çıktı.

-Süleyman Bey Konsey’in kararıyla Başmüfettiş İvanov ve İgor’un malvarlıklarının kullanımı Ofisimize devredilmiştir. Kaya arkadaşınla birlikte gidip İvanov’un ofisinin envanterini çıkartın. İvanov’un ofisinin yeni sorumlusu sensin. Tüm çalışanların sözleşmelerini yenileyin. Bana bağlı ofislerdeki çalışma şartlarıyla isteyen herkesle sözleşme yapın. Süleyman Bey operasyona katılan bağlı bütün ofis çalışanlarının hesaplarına bir aylık ücret tutarı kadar transfer yapılsın. Tedavi görenlerin masraflarını Ofis bütçesinden karşılayın. Kaya Bey ve Finans Merkeziyle temas halinde envanterleri çıkarın. Raportör size isim listesini verecek.Siz çıkabilirsiniz.

Kendisini dikkatle dinleyen raportör’e çevirdi başını.

-Raportör?

-Efendim operasyon ile ilgili dosya hazır. Meydandaki kamera kayıtları elime ulaşmadı henüz. Ancak sabah Başkanın asistanı aradı ve kamera kayıtlarını kendisinin temin edeceğini söyleyerek dosyayı istedi iki saat önce kendisi geldi dosyanın bulunduğu disketi aldı gitti.

-Teşekkür ederim raportör. Başlangıcından itibaren operasyonda görev alanların isimlerini Süleyman Beye iletin. Çıkabilirsiniz.


( Yirmi Dört 16 başlıklı yazı Mustafa ESER tarafından 16.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.