öyle kocaman kocaman sözler yazmak istemiyorum... sosyal bir mesaj verme günümde de değilim.akıl vermek yol göstermek gibi kendime öyle bilmiş bilmiş rollerde vermek gelmiyor içimden. uzun zamandır parmaklarımın içimdeki samimiyeti yazıya dökmediğini fark ettim... sözcükleri sanki sadece  sosyal medyada   ..ay çok güzelsin... ne güzel bir resim... afiyet olsun gibi kısa ve sanki zorunluymuşum yorumları için kullanıyorum... hayırlı cumalar.... günaydınlar....  mutlu pazarlar... iyi ki doğdun... kelimeler ne kadar samimi gözükse de  ruhsuz ve tek düzey.. ifade ettiği şey harici hiç bir anlamı ve sıcaklığı yok ... oysa  şöyle  samimi  içten 1950 ler de ki gibi mektup yazmak geliyor içimden...küçüklerin gözlerinden büyüklerin ellerinden öpüp lavanta kokusu damlatıp  zarfa koymak sonra  hiç bilmediğim bir geleceğe postalamak istiyorum...yada şöyle ucunu hafif yaktığım  cümlelere  kocaman bir aşkı gizlediğim  göz yaşının damlayıp kuruduğu ve ardında bıraktığı o sarımtırak iz olan  özlemle yüreğe postalanan  bir mektup yazmak istiyorum... yada  yada  şöyle kısacık  ama  çok büyük anlamı olan  bir şiir yazmak istiyorum. kelimelerin gücüne inanan biri olarak.. o güçlü kelimelerle  oynamak evirip çevirmek   içine gizli anlamlar yerleştirip okuyanın yüreğini pare pare etmek istiyorum.... öyle yavan  öylesine kelimelerin ve cümlelerin hoyratça ziyan edildiği ... kopyala yapıştır  kelimelerin  anlam dışı sarf edildiği bir dünyada  öyle bir şeyler yazmak istiyorum ki  soğukta üşüyenin  içi ısınsın... aç olanın karnı doysun... aşka inanmayan biri  aşka inansın... ağlayan biri gülümsesin... yazmanın büyüsü okumanın keyfine vardırsın...işte öyle......yazmak istiyorum yazmış olmak için değil   uzayda  dolaşan gereksiz  o soğuk sözcüklerden sıkıldığım için   ..... samimi içten silgisizce yazmak istiyorum..... 

silgisizce
( Sıkıldım başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 28.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.