ABD'den Skandal bir Karar- Bu kez sözde "Soykırım" üzerinden bir tehdit...

 

 

ABD Temsilciler Meclisi,1915 olaylarını "soykırım" olarak tanıyan skandal bir karar tasarısını dün kabul etti.

Temsilciler Meclisi Demokrat Vekili Adam Schiff tarafından nisan ayında sunulmuş söz konusu tasarı, 405 "evet" oyuna karşılık 11 "hayır" oyuyla meclisten geçti.

Altı ay önce sunulan bu rezalet tasarının; Türkiye’nin başarıyla yürüttüğü Barış Pınarı Harekatı’nın hemen ardından ve Cumhuriyetimizin 96. Yılı’nı kutladığımız bir günde bir karara bağlanması, ABD’nin adeta intikam peşinde olduğunun açık bir işaretidr.

Soykırım denince niçin Amerika’da kızıl derililere, Ruanda’da, Cezayir’de, Bosna’da ve bir çok ülkede Batının yaptığı zulüm ve katliamlar akla gelmez? Balkan savaşlarında, Türklerin yaşadığı insanlık dramı, Stalin’in Ahıska Türklerini sürgüne değil ölüme göndermiş olması, Ermenilerin 1992’de Dağlık Karabağ’daki Hocalı Katliamı niçin malum çevrelerde ses getirmez?...

Getirmez, çünkü Batı’nın iki yüzlülüğü ne yazık ki her zaman için geçerlidir.

Arşivleri açıyorsun kabul etmiyorlar, her iki ülkenin tarihçileri bir araya gelsin, olayları tarih perspektifinden inceleyip değerlendirsinler diyorsun yan çiziyorlar…

Tutarsız tweetleri üzerinden Türkiye’yi tehdit eden zırzop Trump ve ABD Temsilciler Meclisindeki siyasetçiler, Ermeni lobisinin dayatmasıyla Türkiye-ABD ilişkilerini neredeyse kopma noktasına getirmiştir. S-400’lerin alınmasını bir türlü hazmedemeyenler, Türkiye-Rusya yakınlaşmasının kendilerine pahalıya mal olacağını da demek ki idrak edemiyorlar !

O zaman yapacak fazla bir şey yok…Kendi düşen ağlamaz ..
Geçenlerde söylediğim gibi… İT ÜRÜR,KERVAN YÜRÜR…


Yalçın  ATAMER

( Abd'den Skandal Bir Karar- Bu Kez Sözde "Soykırım" Üzerinden Bir Tehdit... başlıklı yazı yalçınAtamer tarafından 30.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.