Zaman zaman oluyor devlet kurumlarına ve özel sektör kurumlarına, siber saldırılar... Biz erkeklere de Sibel saldırıları var, aslında hiç istemesek de... Sibel saldırı dediniz mi, şöyle durup durup bir üç beş dakika düşüneceksiniz... Hangi Sibel’den bize saldırı geliyor diye... Belki adam daha önce Sinan filandı da sonra Sibel oldu... Sonradan Sibel olduysa onun saldırısı daha tehlikeli...

Nereden buluyorlarsa buluyorlar mail adreslerimizi, başlıyorlar mesaj atmaya, bir engelliyorsunuz, iki engelliyorsunuz, kimlik avcılığı tespiti yapıyorsunuz, sonrada başka bir mail adresi ile yine arayıp buluyorlar sizi bir şekilde...

Yahu hepsinin adı da çok enteresan, Sibel mi olur? Bu Sibel saldırıları siber saldırıdan daha tehlikeli, siz de tahmin etmişsinizdir... Allah muhafaza bu saldırıda bir süngünüz düştü mü, he dediniz mi bu Sibellere, sonrası aile faciası demektir...

Sibel saldırıda bulunan bayanlar size el ense çekmeden, sırtınızı yere yapıştırmadan bırakmazlar. Hani denizlerde ölü deniz anaları vardır teninize bir yapıştı mı, bir daha zor söker atarsınız, bir de tadı, kokusu iğrençtir, ayni onun gibi bir durum işte...

Bu sibeller ile sırtınızın yere gelmemesi için, hiç bulaşmamak, güreş tutmamak en akıllıca yapılacak davranış biçimi... Gidin kardeşim başkaları ile güreşin, bula bula beni mi buldunuz... Hem ben güreş de sevmem... Ha teke tek basket maçı derseniz kolasına, ona varım, ama onda da kolamı içip hemen kaçarım yani bilesiniz...

Geçen senelerde bana böyle bir sibel saldırı olmuştu, beş altı ay sürdü, hiç birisine cevap vermeyince, hanım kızımız mı desem, beyefendi mi desem, artık ne idüğü belirsiz zat bıktı da yakamdan düştü... Siz siz olun sibel saldırılara maruz kaldınız mı hemen eşinizi ve çocuklarınızı getirin aklınıza, zaten çok da prim vermezsiniz, bu dürzülere...

Sibeller, size sesleniyorum, vazgeçin artık bu sibel saldırılardan, bizden size ne dost, ne arkadaş, ne de sevgili olmaz. Bizi zamanında alan almış, satan satmış... Yaş da zaten kemale erdi... Bilişim Suçları Daire Başkanlığında ki polis abilerime bir söylerim sizi, onlarda ham yaparlar sonra... Tabi ki adı Sibel olup da bu işle hiç ilgisi olmayan şair arkadaşlarımı tenzih ederim burada... Sibel bir sembol burada sadece...
( Böyle Bir Sibel Saldırı Beklemiyorduk başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 31.10.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.