Mimar ve mühendis olan Kunduz kemirgenlerin en büyüğüdür.15 Dakika suyun altında kalabilir.Kunduz iki yıl ailesiyle yaşadı.Evini yapmak ve denizin içini incelemek için dalgıç kıyafetini giyerek denize daldı.Denizin içinde gördükleri çöpleri ve plastik atıkları kimin attığını balıklara sordu.Balıklarda bilinçsiz insanların her yıl 12 milyon ton plastik ve milyonlarca ton çöpü attıklarını söylediler.Bu duruma çok üzülen kunduz derhal denizden çıkarak gazetecileri çağırarak bir basın toplantısı düzenledi.Bilinçsiz insanların attıkları çöpler denizlerimizi kirlettiğini çektiği video lar eşliğinde anlattı.Basına konuşan Kunduz her insana çok görev düştüğünü söyledi.Şimdi kendisininde dikkat çekmek ve çevremizi ve denizleri temizlik için bir ekip kuracağını toplanan atıkların kendi dişleri ile kuracağı geri dönüşüm fabrikasında işleyeceğini söyledi.Şu soruyla Kunduz basın toplantısını bitirdi.Sizlerde çevremizi ve denizlerimizi temizlemeye varmısınız?
İlyas DOĞRU KARACABEY
( Mimar Ve Mühendis başlıklı yazı İlyas DOĞRU tarafından 6.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.