ne güzel bir milletiz biz..bayramlarımız var dargınları barıştıran... kandillerimiz var manevi dünyamızı güçlendiren... örflerimiz var adetlerimiz var bizi bize yakınlaştıran... biz güzel bir milletiz özümüzde vicdan sahibi gözü tok ... hayatın getirileriyle ara ara çalkalansak ta  hepimiz özümüzde eninde sonunda doğruyu buluyoruz.. çok karamsar olmamak gerekir belkide, her daim insan olduğumuzu hata yapacağımızı bilsek de .. böyle güzel anlamlı günlerde bir olmayı birlik olmayı gerektiğinde namert e karşı dik olmayı başarıyoruz... Allah içimizdeki vicdan seviyesini bozmasın.. Allah bozmaz da biz şeytana teslim olmayalım ... 

TÜM EDEBİYAT EVİ SAKİNLERİNİN KANDİLİNİ  CANİ GÖNÜLDEN KUTLARIM...

SEVGİ VE SAYGILARIMLA
SİLGİSİZ
( Kandilimiz Mübarek Olsun başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 8.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.