Kadın çocuk odasına girdi. Perdeleri açarken “Oğlum, kalk da giyin. Kursa geç kalacaksın.” Çocuk oflaya puflaya kalktı. Ağır ağır soyunurken kapıda adam belirdi. “Berkay çabuk, çabuk; daha kahvaltı yapacağız.”
 
Çocuk televizyon karşısında elinde çikolatalı ekmeği çizgi filme dalmıştı. Adamın sesi koridordan duyuldu. “Çıkıyorummm!” 
*
Baba oğul meydan kıyısından yürüyordu. Atatürk anıtı çevresinde anma töreni hazırlığı tamamlanmıştı. Siren sesi… Meydan ve çevresinde hareket durdu. Çocuğun gözleri yaşardı. Burnunu çekti. Siren sustu. Çocuk üzgün “Baba, Atatürk keşke süper kahraman olsaydı, o zaman ölmezdi.” Adam çömeldi. Çocuğun ellerini avuçlarına aldı. Gözlerine sevgiyle baktı. “Oğlum iyi ki olmamış yoksa süper kötüleri sadece süper kahramanlar yener zannederdik.”
( Öz Güven başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 9.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.