Bas bas bağırıyoruz bu şiddet içeren diziler topluma hiç bir şey vermediği gibi, şiddeti de körüklüyor gençlerimizi mafyavari hareketlere özendiriyor diye... Ama, ne senaryo yazarları yazmaktan, ne oyuncular o aykırı tipleri oynamaktan vazgeçiyorlar... Olan da benim masum halkımın yavrularına oluyor...

Sizler bölüm başına binlerce, yüz binlerce liralar alacaksınız, benim körpe delikanlılarım, genç kızlarımda sizin o dizilerdeki hareketlerinize özenip, sizin gibi davranmaya, sizin gibi konuşmaya, yürümeye, araba sürmeye kalkacak, sonrada vicdanınız rahat bir şekilde hayatınızı devam ettirmeye çalışacaksınız. Bu mudur aslolan?

Televizyonlarında bu kadar fazla dizisi olan bir toplum, niye okusun ki? Okumak, sabır ister, zeka ister, çalışkanlık ister. İnsanın merakı olur tarih okur, şiir okur, mizaha yönelir, onu okur. Gidip de Payitaht Dizisini ya da Diriliş Ertuğrul Dizisini bölüm bölüm izleyerek tarih bilgisine sahip olamazsınız... Ancak böyle zanna kapılırsınız...

Bir de suya sabuna dokunmayan haber sunumları gerçekten beni çok rahatsız ediyor. TRT bu konuda çok dikkatli davranıyor, onları kutlamak lazım. Bakıyorsunuz özel bir kanalın haber saatinde ki haberlerine. Kedi ağaçta kalmış, gitmiş itfaiye kurtarmış. Adam ineğini üçüncü katın terasına çıkartmış, sonra indirememiş. Yok fendim adamın biri kurulan her cümleyi tersten söylüyormuş, çok ilginç bir tipmiş... Oysa o gün memlekette trafik kazalarında onlarca insan ölmüş, iki üç tane şehidimiz var terör ile mücadelede... Bir tane banka şubesi soyulmaya kalkılmış... Bunların bir önemi yok, o kanal için. Varsa yoksa eften püften, osuruktan şeyler...

Ha bunun yanında çok kaliteli yayınlar da az da olsa var. Pazar günleri ’’Vapur da Çay Simit Sohbet.’’ diye çok güzel bir program var, izlemenizi tavsiye ederim. Yine TRT nin 2. kanalında bilhassa akşamları güzel kültürel programlar oluyor. Ben de gülmece ağırlıklı yazılar yazdığım için, o tür programları vakit buldukça izlemeye çalışıyorum.

Dileyelim bundan sonra televizyoncu arkadaşlar, gençlerimize, çocuklarımıza daha duyarlı olup, onlara ve bizlere bir şeyler katan, bizi baktıkça çoğaltan programlar yapmaya gayret ederler. Nasıl ki sigaranın ve alkolün üstünü buzluyor ve göstermiyorlar ekranda, oysa ki şiddet sahneleri de en az bunlar kadar tehlikeli, bunu akıldan çıkartmasınlar televizyoncu kardeşlerimiz...
( Yeter Artık Gına Geldi Televizyon Programlarından başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 12.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.