Rabbimin verdiği aşkı hayranlıkla izleyerek içinden gezerek pınarından bir kaç yudum içerek su kırbamı da doldurarak susayanlar için yoldayım,kapınıza bir kaç damla aşkın pınarından akan su damlalarını gönül kırbanıza bırakıyorum afiyetler olsun.

aşk güzelliktir ile ilgili görsel sonucu
  
   ilk satıra başlayacağım o etkili kelime ve sözün bir önemi var mıdır ki?vardır elbette bunca yazar yazarken en etkili söz ve kelimelerle giriş yaparken girişe layık olan kelimeyi bulmak demek ki bu kadar önemli.önemli olması açısından önemli galiba ipleri okuyucunun sıkı sıkı tutması tutunması için olacak ki,giriş cümlesi önemlilik ad ediyorlar.oysa okunan  bir ip değil tutunan da bir ip değil aslında, düşler alemine dalarken kapıyı açmak için önemli olsa gerek,hatta kapıyı açarak içeriye girmeyi teşvik etmek salonun içinde kalmak oturmak seyir etmekten olacak ki giriş cümlesi çok önemli arz ediliyor ve bu kadar da önem veriliyor.ben yazının ismini etkili yazayım gerisi gelir mi,gelir inşallah.

  bense gönlümden geçeni yazarken gönlümden geçen her söz ve cümlenin etkili olacağına kanaat getirerek fazla etkili olmasa da dediğim anlar olmuyor değil,lakin gel gör ki iyi bir satış; iyi bir paketleme süslemeyle olur bununda idrakindeyim.yoksun kalmamak için bende girişe şöyle güzel cilalı bir söz ile başlayayım daha durun başlamadım,akşama dan kavur sabaha bol bol ye etrafına savur diyecekte hiç değilim yani!sizlere karga vererek elinizdeki şahin kuşunu da alacak hiç değilim bundan da emin olun.bağrımız yanık olduğundan bağrımı yakacak sözlerle başınızı ağrıtmak yerine şöyle hafif olan bir söz seçtim,aşk bir cümle değildir ki öylesine söylensin ve es geçilsin,iki gönlün karşılıklı bakışması gülmesi az naz içinde hayatını devam ettirmesidir eyvah bunu biliyor muydunuz? öyle ise şöyle söyleyeyim mutlu olmak için sadece karşılıksız sevin,dün kötü diyerek ten bugünün de kötü olması gerekmiyor,siz az gülümserseniz karşınızdaki insanda (umarım ki bu deli değildir demez) size gülümser, muhabbet ortamı doğar aramızdaki buzlar erir,mevsim kış iken yaz mevsimi bir anda gelir.

  düş gücümle pardon iç sorgulamayla yazmanın etkisini bu konuda enfes yazan değerli kardeşim Yıldız gülüm hanımefendiden öğrendim bazen onun gibi yazmak kendimle içten muhabbetle sizlere gülümsemeye çalışıyorum,yıldız kardeşim gibi güzel içten yazamazsam da yazmaya gayret ediyorum,buradan da selamlarımı gönderiyorum kardeşime. nerede kalmıştık pardon bir yerde kalmadık gönülleriniz de geziniyorum,Rabbimin görmezden gelmeyin gözle bakın gönülle görün hissedin boşuna gözle gönülü vermedim dememesi gereğince yardımıyla izniyle biraz görmeye çalışarak hissetmeye çalışarak dostların yardımıyla yoluma devam ediyorum.

  ait olduğum anın bu an olduğuna inanarak yaşıyorum, çünkü anım bu an için ve bende bu andayım idraki içinde anın içinde sizlerle gezerek, bir gülümsemeyle doldurmanın gayretindeyim. yüreğimde birikenlerle bir yere sığmaz iken yazmayla anlatmayla gezinmeyle bu aleme gönüllerinize sığarak kelime ve sözlerimle etrafıma ekerek Rabbimin yardımıyla geziniyorum şükür. Rabbimin verdiği aşkı hayranlıkla izleyerek içinden gezerek pınarından bir kaç yudum içerek su kırbamı da doldurarak susayanlar için yoldayım,kapınıza bir kaç damla aşkın pınarından akan su damlalarını gönül kırbanıza bırakıyorum afiyetler olsun,devam etmek için sizi fazla sıkmayayım daha sonra devam edelim diyerek selamlarımı iletiyorum kardeşlerime.
mehmet aluç


( Rabbimin Verdiği Aşkı Hayranlıkla İzleyerek... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 14.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.