Kısa zamanda üçüncü siyanürle intihar/katliam olayı yaşandı: İstanbul’da 4 kişi, Antalya’da 3 kişi ve bu sabah yine İstanbul’da 3 kişi siyanür kurbanı oldular.

Olayların ortak yönü, bir kişi ilk önce başkalarını siyanürle zehirledikten sonra yine siyanür içerek intihar etmeleridir. Başka ortak yön ise ekonomik bunalımdır.


Siyanürle zehirlenenlere Allah’tan rahmet diliyor, en yakınlarını zehirledikten sonra intihar edenleri ise Allah’a havale ediyorum.

Eşini, çocuğunu veya kardeşlerini zehirleyenlerin: “bakın ben intihar edeceğim ama ilk önce sizi zehirlemem gerek, yoksa gözüm arkada kalır!” demiş olacaklarını zannetmiyorum. Zehirlenen kişiler güvendikleri, itimat ettikleri insanların kendilerine verdikleri zehirli içeceği ikram zannetmiş olmalıdırlar. Yoksa kolay kolay kimse kimseye zorla bir şey içiremez.  Başka bir ifadeyle, mevcut itimat suiistimal edilmiştir, yakına olan güven, cana mal olmuştur.


Zehirlenen insanlar; toplu olarak öldürülmüşlerdir, toplu katledilmişlerdir. Ortada toplu katliam söz konusudur. Kimse kimsenin canını almaya hakkı yoktur! Şu çarpık mantığa bakınız: “ben yaşamak istemiyorum artık, sen de yaşamayacaksın!” Neden? Bunlar ölürlerse, arkada kalanlar çok kötü duruma düşerlermiş? Zehirlenen insanların başına gelebilecek en büyük kötülük siyanürlü içeceği içmektir!



 

Medya’nın bu olaylara geniş bir şekilde yer vermesi kocaman bir yanlıştır.  Bu vesile ile kötülüğün reklamı yapılmaktadır, birileri kötülüğe özendirilmektedir. Mesela Hollanda’da intihar olayları haber olarak verilmez.


Kötülüğün reklamının yapıldığı yetmezmiş gibi,  toplu katliam yapmış olanlar masum gösterilmektedir! Birileri, eşini, çocuğunu veya kardeşlerini zehirleyip katledecek ama medyada hak ettiği muameleyi görmeyecek.  Mesela yakınlarını zehirleyip kendisi yaşasaydı; bu tür kişiler hakkında medyanın yorumu haklı olarak: katil, psikopat, gözü dönmüş, canı ve benzeri olacaktı. Kendi canına kıydı diye toplu katliam yapmış olması gerçeği değişmemektedir. İntihar etse bile eşinin, çocuklarının, kardeşlerinin canına kıyanlar kim ne derse desin halen: katildirler, canidirler, psikopattırlar vesselam! Bunları; ekonomik şartlardan, bunalımlardan,  sorunlardan dolayı yaptı diye aklamak zehirlenen masumlara yapılan haksızlıktır.



Siyanür nerden alınır, fiyatı nedir bilmem. Bildiğim,  kolayca bulunmaması ve pahalı olması gereken bir maddedir. 

 

Abdullah Konuksever

 

( Siyanürlü Katliam başlıklı yazı hotamisli tarafından 15.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.