Rabbimin verdiği aşkı hayranlıkla izleyerek-2
      (yalnızlığı yalnız bırakmak istemiyorum)


Rabbimin verdiği aşkı hayranlıkla izleyerek içinden gezerek pınarından bir kaç yudum içerek su kırbamıda doldurarak susayanlar için yoldayım,kapınıza bir kaç damla aşkın pınarından akan su damlalarını bırakıyorum gönül        kırbanıza afiyetler olsun. 


    kaldığımız yerden devam edelim memnun kaldıysanız eğer,gerçi memnunluk duymak göreceli bir kavram yani kimisi hayranlıkla kimisi hisle kimisi bakışına hayran kalarak vs vs vs bir bağlantıyla bağlanılarak duyulan bir histir. ben sözümü tutarak yazmaya devam ediyorum sizlerde okumanın sözünü vererek okuyun karşılıklı muhabbet ortamında orta güzellikte buluşalım. yüreğimdeki kıvılcımlar içimi yakarken sizleri yakmak diye bir niyetim yok ,belki sizlerin yanına gelerek muhabbet dolu bakışlarınızla bu ateşi söndürebilirim ve ya içimdeki kıvılcımlar sizlerin muhabbetiyle parıltılara dönüşerek etrafımız aydınlatır temennim bu.umduğum gibi olması muhabbet ortamlarının olmazsa olmazlarıdır hem bu umduğum gibi olmazsa da düş aleminde gezinmeme vesile olur. hem bunun bugün gerçekleşmemiş olmaması  yarın gerçek olamayacığını söyleyemez ki,bu yarım kalmış bir düş değil gerçek olan muhabbetin gönülde yansımasının ayrıntıları.insanlar neşelerini gözlerinde sımsıcak tutar bazende saklar,lakin muhabbet ortamında saklayamaz açığa çıkar bu sevinç bu nedenledir ki bugün olmayanın yarın olmayacağı anlamına gelmez helede bir muhabbet ortamı gönül ve göz sıcaklığı varsa.


   bazen çevreye ait değilim diyenler gibi olmadım belki oldum da unuttum neyse şimdi bu an önemli,çevreye ait olmak için mütemadiyen yazarak ait olduğum dünyada bir şeyleri söylemek istediğim hislerimle ait olmaya çalışıyorum.yürek ritmim düşük olsa da hemen bir kalabalığın arasına karışarak gözlere bakarak neşenin gözlerdeki sıcaklığını arayarak yürek ritmimin yükselmesiyle kalabalığa dahil oluyorum.dahil olmak iyidir iyi niyetle gönül sözüyle gülümsemeyle...aldırış etmeden geçip giderek yalnızlığı yalnız bırakmak istemiyorum.

    iman gücüyle her yere gülümseme transfer edebilirsiniz sınırı yoktur sınırsızdır rabbimizden bir armağandır kadir kıymetini bilmek adına biliyorum.edebiyat dünyasında yazı şiirle kısa yolculuğa çıkmak adına her gün bir kaç sefer turu yapıyorum sizlerin bulunduğu istasyona.   imkanım oldukça yanınıza sokularak bir şeyler söylüyorum şimdi olduğu gibi.herkes gönülden anlamayanlar bunca kalabalık varlığımızın ürkütücü olduğunu söylese de  bu doğru değil aslında sevinç ve mutluluğa doğru birlikte, az sonra hata biraz sonra bir arada olduğumuzun farkına vararak yürümenin güzelliğini sergilemek adına bir tablodur sevinçtir mutluluktur,bu ürkütücü diyenler galiba akılarının bir köşesinin akort ayarı bozulmuş olmasından kaynaklanıyor olabilir,bir akort yapmalarında gereklidir buradan ileteyim sizlerin aracılığıyla.Uğrarsanız yine devam edeceğim inşAllah,selamlarımla.

mehmet aluç
( Rabbimin Verdiği Aşkı Hayranlıkla İzleyerek-2 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 15.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.