Alt tarafta   kopyalayıp yapıştırdığım   sadece gitmek gerek  şiirime gülüm hanımın yaptığı yorumlarla ilgili bir yazıdır:   bu yapılan yorumlardan sonra  tekrar samimi bir dile mesaj çekip neden böyle bir yoruma gerek duyduğunu sordum çünkü gerçekten kalbimi kırmıştı ama ben yinede onu kırmış olmayı istemedim çünkü kendisini kıracak kadar aramızda bir sorun olduğunu düşünmüyordum hatta yazılarını okuyup takip ettiğim arada güzel yorumlar yazdığım bir kalem dostu olarak görüyordum... bu kadar alıngan olmasını  beni yanlış anlamasına  gerek olmadığını anlattım ama  kendisi vur kaç  yaparcasına bir cevap verme gereği duymadı... bu beni ayrıca kırdı... iyi bir insan naif biri  iyi bir yazar olabilir..uzun zamandır burada yaptığı paylaşımlarla  hoş bir yerde edinmiş olabilir yüreklerde  ama böyle bir yorum yaptıysa ve ardından  bu yorumda  kalp kırdıysa bir cevabı hak etiğimi düşünüyorum...özel sorunları olabilir yada rahatsız olabilir bilmeden kırmış ta olabilirim ama hepimiz burada güzel şeyler paylaşmak için sanat ve edebiyatla uğraşan insanlarız... amacımız bir birimizi karalamak yada kalp kırmak olmamalı herkes kendince biraz yazar biraz şair içinden geldiği gibi içinden geldiğince yazıp çiziyor.. beğenen de olabilir beğenmeyen de ama kimse kimseyi aşağlayamaz yada onu rencide edemez... hatalı bir durum varsa zaten yöneticiler uyarıda bulunur diye düşünüyorum... 
 
Gülüm  HANIM.. sayın arkadaşım ya yaptığınız bu yorum hakkında bana bir açıklama yaparsınız yada kalbim kırık olarak  sizi engellemek zorunda kalacağım... bunu inanın istemem ... ama imalı yorumunuzu gerçekten sevmedim.... 

saygılarımla...
silgisiz,,
YAZDIĞIM BU YAZI ALTA Kİ YORUMLARLA İLGİLİDİR:







GÜLÜMM HANIM:Neyse ben güne gelecek olan düz yazı benzeri şiirini tebrik edeyim de şimdiden.
Tarih : 16.11.2019

GÜLLÜM HANIM: İnsan bir gider bir gider ki ve anlar hayatın ve sahip olduklarının kıymetini.

Öyle de bir döner ki üstelik kimseye de hesap vermez.

Arkasına bakmadan gitmek...çok komik.

O giden kişi ne suç işledi peki?

KİMİ ÖLDÜRDÜ KİMİN DEDİKODUSUNU YAPTI YA DA ÇALDI MI BİRİLERİNİN HAYALLERİNİ?

İnsan nasıl da anlıyor dostunu düşmanını üstelik en zor en zor gününde.

Çok düz bir anlatım vardı şiirde daha doğrusu düz yazı niteliği taşıyordu.

Saf olabilirim ama aptal değilim.

Saygılar.
Tarih : 16.11.2019 / Yorum No : 672828    
  arkadaşım ben pek yorumun içeriğini anlayamadım neden böyle bir yoruma gerek duydun onuda pek anlamadım... neden saf veya aptal olasın estafurullah bilmeden kalbini mi kırdım anlamadım... ben kimseye bir atıfta bulunmak için yazmadım bu şiiri hele kalbini kırmak için asla burada gitmek aslında gerçek bir anlamda taşımıyor ..kalmanın zor olduğunda bazı şeylerin imkansız olduğunda gitmek gerek ki insan kendisini de karşısındakini de yıpratmasın anlamı taşıyan bir şiirdi bu ve sizinle aramamız da bir husumet yada bunu yazacak bir samimiyetim yok ki neden böyle bir şey yapayım .... neyse sanırım bir yanlış anlama var diye düşünüyorum ...
 GÜLÜM HANIM: Neyse ben güne gelecek olan düz yazı benzeri şiirini tebrik edeyim de şimdiden.
Tarih : 16.11.2019

16.11.2019 23:54
( Gülüm Hanım Kırgınım Size başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 18.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.