Neler olacağını zaman mı gösterir yoksa biz mi belirleriz?
Aslında ikisi de aynı yola çıkıyor olayları bizler yaratırız, iyi ya da kötü sonra unutmaya yelken tutmuş bir anda zaman gelip gösterir ve gider ve biz o yaptıklarımızla kalırız.Peki ya kötü anlarımız varsa ve hayatın en güzel kısmında zamanla beraber tekrar gelirse.Hayat bir anda karanlığa dönüşürse af mı dilemeliyiz af mı ettirmeliyiz..
Çok soru var aklımda bir türlü çıkmayan çıksa da tekrar aklıma kazına kazına gelen, ellerimi titreden, göz bebeklerimi büyüten.İlk kez tahmin edemeyeceğim bir yola girdim kör oldum,sağır,dilsiz oldum duramadım zamanın bana ne yapacağını bile bile o yola girdim ,artık benim için iki ayrım var ya mutluluk ya hüzün çok büyük hüzün hangisini gösterecek hangisi daha ağır basacak bilmiyorum.Bu belirsizlikten kaçmak istiyorum beni zehirleyen gecelerden, kabuslardan kaçmak istiyorum olabildiğince uzaklara gidip yokluğumun oluşması için çırpınıyorum ama zaman bunu kabul etmiyor, her denemeye kalktığımda ayaklarımda ki ipleri daha çok sıkıyor zaten o ipleri açacak gücüm bile kalmamış oluyor.Sadece bekleyip görmem kalıyor geriye zaman beni ya bitirecek ya yaşatacak...
( Zaman başlıklı yazı Basak tarafından 25.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.