Bu nedir ya arkadaş? Bıktım artık bizim çocukların cep telefonu konuşmalarından. Bunların yüzünden telefon faturaları kabardı da kabardı... Her geçen ay ki fatura bir önceki faturayı fersah fersah geçiyor. Hayır bağırıp çağıracağım ya da ayaklarımın altına alacağım sıpaları, eşek kadar oldular, onu da yapmak istemiyorum, yapmam da zaten ama böyle de olmaz ki...

Gecenin onbirinde başlıyorlar, vıdı vıdı vıdı, başka bir şey yok. Konuştukları da akıllara zarar, yan yattı çamura battı, o ne demiş, bu ne demiş, kim ne demiş? Fasafiso, uyduruk kaydırık şeyler. İncir çekirdeğini doldurmayan geyik, ceylan, zebra, zürafa muhabbetleri...

''Önce sen kapaaaaaat.'' dediklerinde saate baktım gece on ikiyi beş geçiyor. Sohbet lüzumsuz konular üzerinde çok da lüzumlu olmayan bir şekilde devam ediyor. On dakika geçer yine o aynı sabıkalı cümle ''Önce sen kapaaaaaat.'' Ben de oda da sinir harbi ile sinirlerimi öldürmeye çalışıyorum da sadece çalıştığım ile kalıyorum sinirlerim ölmüyor daha da depreşiyor...

Yahu ne oluyor yani anlamış değilim. Önce karşındaki kapatsa ya da sen kapatsan ne fark ediyor bunu biri bana anlatsın. Hoş anlatsalar da zor anlarım gibime geliyor... Devam ediyor yine sen kapaaat yok sen kapaaat muhabbeti... Dalacağım şimdi odaya ''Niye kapanmıyor bir türlü bı telefon?'' diye soracağım, o zamanda olmayacak...

Gece on ikiyi beş geçe başlayan ''Sen kapattıydın yok ben kaapattıydım.'' muhabbeti yavaşlamadan devam ediyor beni de hafakanlar basıyor... Saat gece 24.30 oldu aynı muhabbet. İçimden bir ses gir odaya al telefonu elinden sonrada çık çık diye kapat telefonu diyor, diyor demesine de yapamıyorum. İnşallah ''Daha daha nasılsın?'' cümlesini de kurmazlar bundan sonra. O cümleyi de kurarlarsa yok artık buna da çüş derim billahi...

Oğlan da kız da konuşsun, faturaları nasılsa ödüyor sırtı kalın babaları... Tabi anlamışsınızdır Sırtı Kalın Baba burada bendeniz oluyorum. Yok yok, kafayı bozdum ben bu ''Önce Sen Kapaaaat'' muhabbeti ile... En son diyorum ki karton kağıda bir yazı yazayım çok uzun konuşulduktan sonra bu ev de ''Önce sen kapaaat.'' diye bir cümle kurmak yasaktır. Yazayım bunu her ikisinin de odasına asayım. Ömrüm benim cep telefonu faturası ödemek ile mi geçecek yahu!
( Önce Sen Kapaaat başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 25.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.