HER GÜN ANNELER GÜNÜDÜR

vakitsiz çalan telefonlar beni korkutuyor anne!
bir gün, nasılsın anne diyememekten ve anneler gününde yapayalnız kalmaktan korkuyorum,
Annelik kendinden vazgeçmektir,dostluktur,affetmektir,hataları unutmak,ufak değerleri yüceltmektir,şartsız sevgidir ve anne sevgisini anlatacak kelimeler henüz yazılmamıştır,
yaşadığım sürece her zaman sana ihtiyacım olacağını biliyor ve seni seviyorum anne!
sen gitme annem…..gitme uzaklara dayanamam bu ayrılığa,
her ayrılığa,her zorluğa dayandım senden aldığım güçle..
gidenler gelmiyor ve onlarsız dünyaya ancak senin sevgi ve gücünle katlanılıyor..
biliyorum ki anneler günü seninle anlamlı ve güzel,
Bende anneyim ama sensiz bir anneler gününün bir anlamı olmaz bir daha bana!
annelik ne zormuş! Annem..
Annelik sabırmış,sevgiymiş,bencilliği gömüp,fedakarlık istermiş,candan geçmek can vermekmiş!
bütün güzellikler ve değerler kaybedilince bilinirmiş,ama hayatın akışı içinde can derdine düşüyor insan,kendini kaybediyor zaman , zaman,
Hayata öfkesini, hastalıklar halinde çıkartmaya,yok etmeye çalışıyor ve en güçsüz anında Annnee...! diyor insan,sevincini de onunla paylaşıyor.
Sen gitme annem gitme uzaklara dayanamam bu ayrılığa,
yaşım 70 da olsa hala kendimi bir kedi yavrusu gibi hissediyor,kucağında mırıl. mırıl uyumak istiyorum Annem!
Yıllardır korktuğum vakitsiz telefon bu yıl çaldı annem! Ayrılık saatinin habercisiydi biliyordum!
Dondum Annem,Dondum....üşüdüm.....düğümlendim...çözülmemek üzere..

seni seviyorum ANNEM! Mekanın IŞIK olsun.
Tüm Annelerin Anneler günü KUTLU OLSUN!,
( Her Gün Anneler Günüdür başlıklı yazı eminnur tarafından 25.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.