Bu güne kadar size pek de seslendiğim söylenemez, sevgili ilhamlarım, ama epey zamandır geciktiniz, nerelerde kaldınız yahu! Yani illaki bahar ve yaz aylarında mı beni yoklayacaksınız? Siz beni yoklamayacaksanız o zaman ben size yoklama çekeceğim bilmiş olun. Nisan mayıs ayları zaten gevşer gönül yayları, siz kışın gitmeyin bir yerlere yeter ki...

Sevgili ilhamlarım ben size ne yaptım ki beni bırakıyorsunuz, bir kenara atıyorsunuz. Geceler boyu uykusuz kalıyorum bazen güzel bir şiir ya da mizah öyküsü kotarayım diye, ama siz yine hiç oralı ve hatta buralı, şuralı bile olmuyorsunuz. O zaman nereli oluyorsunuz onu söyleyin bari de biz de bilelim?

Zaman zaman olur mu böyle şeyler diyorsunuz. Deyin bakalım ama beni de ne olur çok boş bırakmayın. Boş bıraktınız mı boşluğa düşerim maazallah... Canlarım benim, sevgili ilhamlarım, yahu biz eski dostuz, hem de çok eski dost. Yirminci yüzyıldan başlar bizim dostluğumuz, hatırlarsanız... Bu Ahmet kardeşinizi niye terk ediyorsunuz ki? Bir yanlış mı yaptım size karşı? Çok da büyük yanlışlarım olduğunu zannetmiyorum. Ne zaman geldiyseniz yüreğime aklıma, hemen not etmişimdir sizleri, daha da ne yapayım? Unutmuyorum asla bilesiniz ilham kardeşlerim sizi...

Bazen bir dalın, bir yaprağın ucundan beni ateşliyorsunuz, bazen bir kuşun kanadından aklıma düşürüyorsunuz dizeleri, bazen de güzel bir kadının masmavi veya yemyeşil gözlerinden, kırmızı yanaklarından nakşediyorsunuz bana, benim aklıma güzel duyguları... Nankörlük de yapamam bilesiniz, sizlere karşı... İyi ki varsınız...

Boş bırakmayın beni... Yazma hevesimi, okuma coşkumu kırmayın ne olur... Sevgili ilhamlarım, sade beni değil, diğer şair ve yazar arkadaşlarımı da aklınızdan çıkartmayın. Bizler birbirimizi de okudukça , siz de bizlere daha sık gelin, yapışın yakamıza.... Yalnız burada sizden önemli bir ricam var. Bazı şair ve yazar diyemeyeceğim onlara, ki arkadaşlarının eserlerini alıp da kendisininmiş gibi yazıyorlarmış, siz zaten bilirim ki onları defterden silmişsinizdir, inanınki onları biz de defterden çoktan sildik ve Allah'a havale ettik. Rabbım da bu konuda mutlaka gereğini yapar, havale ücreti bile almaz bizlerden...

Sevgili ilhamlarım. Burada cümlelerimi noktalarken, sizleri zaman zaman çok aradığımı ve sevdiğimi de bilmenizi isterim. Bizler hasbelkader edebiyat ve şiir dünyasında bir yer edindiysek ve edineceksek bundan sonrada, bu kalem, bilek, yürek ve sizlerin sayesinde olacaktır. Zaman hiç fark etmez, yirmidört saat açıktır size şair ve yazarların ruhu, bedeni, yüreği, kapıyı çalmadan, adres bile sormadan gelip girebilirsiniz. Aman ara vermeyin gelip gitmelere ki bizlerde yazalım çizelim, vatan aşkı ile insan sevgisi ile Allah aşkı ile...
( İlhamlarıma Sesleniyorum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 26.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.