Tanyeli esiyor ruhumda, radikal takılmaya çalışıyorum ama ben bile inanmıyorum bana. Yoruldum her keresinde kendimi teselli edememekten. Geride kalan taşları sağ elimle temizlerken, sol elimle ise kıyamayıp yerine geri koymaktan.

Aslında sende, sence haklıydın. Ben kendi saksının, bile düşman olduğu bir sardunyaydım. Tek yaparağı bile olmayan.

Yüreğimde ki, dünyanın acısıyla - sevincinin savaşında ölen senken, nefessiz kalan bendim.
Çelişkiler çıldırtıyor geceyi ve yüreğimdeki karabasanlar nefes aldırmıyor canıma.

Olmaz, olamaz!!! 
Boş boş oturmak bana göre değil. Elimde bozuk bir tartı, hayatımı koyuyorum üzerine, sırf iş olsun diye. Yiyorum, bitiriyorum gücümü boşu boşuna.

Biliyorum ipsiz sapsız bir insandım, pek becerikli de sayılmazdım ama işlemeyi bildim yüreğime bir nakış gibi sevdanı. 

Hayır, hayır!!! Dur bir dakika.

Olmuyor; yetmiyor kelimeler sızıları anlatmaya.
Ne sapıydım baltanın, ne de baltaydım artık o sapa. Kırık bir masada, çatlak bir bardaktım ben Dünya'da.... 

Bedenimi tavaf eden sızıları anlatıyorum sana.
Aklımın son kırıntılarını döktüm,
Hadi durma topla!!!

Tuğba Topal

( Bedenimi Tavaf Eden Sızılar 2 başlıklı yazı Tuğba Topal tarafından 26.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.