Bulmadan yitiriyorum ben, kuşatılmadan kaybediyorum. Hayatın gece tarafında kaldım. İçimde onca insan sureti, yanlarında darağaçları onca insan nereye gömülecek bu kadar ceset çok değil mi ruhuma? 

Gök ve deniz, huzur ve hüzün ucu bucağı olmayan bir kargaşada anlamaya çalışıyorum bu ütopyadaki tek gerçek nedir ? Olmayan nehirlerden karşı kıyıya geçmek için boş yere kulaç açıp, yorulmak; yitirdi aklımda yaşadıklarımı.


Anlatmak istiyorum sana ama yokluğunda gezindiğim şarkılar bile yetmiyor bazen. Yaladığım mürekkebin, tükürdüğüm halini zehre dönüştürdün. Bunu nasıl yaptın bilmiyorum ama zehre dönüştürdün. Şimdi intiharlar kusuyor dizelerim ve ölüm saçıyor şiirlerime mürekkebim.

Gerçek bu!!! Tufan koparmayacak bu sızı, yada herhangi bir yaprağı yerinden oynatmayacak. 
Biliyor musun?
İçimden geçen o kara trenin sesi çok batıyor acıma.

Bedenim tavaf eden sızları anlatıyorum sana.
Aklımın son kırıntılarını döktüm,
Hadi durma topla!!!

Tuğba Topal
( Bedenimi Tavaf Eden Sızılar 3 başlıklı yazı Tuğba Topal tarafından 26.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.