Beynimde ki sarkaçlar, devinimini yaparlarken ara ara çarpıyor fikrimin duvarlarına. Aman Allah'ım bu nasıl bir ağrı? Sanrısal düşünceler içinde kayboluyorum. 

Yok oluşumdan doğan bir hayat var, sevinçlerim dünyadan gökyüzüne ayrılmış, acılar ise ömürlük gölgeme yapışmış. Bak şu yağmurlar, bak bu deniz, bak yüreğimde ki solan çiçekler, bak acılarımdaki su damlaları, bak yalnızlızlık... 

Doluyum ama taşamıyorum mutluluklara, gittiği yeri bilmeyenler gibiyim.

Yeryüzündeki silinmiş bir kavimin son savaşçısıyım ben ve öleceğimi bildiğim halde hâlâ yazıyorum, yokluğundaki sızıyı.
Çiziyorum boşluklara yüzünü, dedim ya boş boş oturamam ben. Yemeliyim, bitirmeliyim gücümü o zaman belki son bulur, bendeki yerin.

Gariplikten gelip, garipliği doldurmaya çalışıyor yüreğim. Sesi çarpıyor, kendi içinde kendine. O kadar boş, o kadar senli sensizim. Bu sızı yakıyor bedenimi. Damarlarımda ölen mutluluk pıhtılarına cenaze töreni düzenliyor hüznüm. Ne kadar tuhaf değil mi? Hüznüm bile yas içinde ölen mutluluk pıhtıları için. Acınılası bir haldeyim. Ama vakitli gelen sonsuzluk, vakitsiz huzurdan iyidir boşver sen;

Boşver!!!

Nede olsa yitip giden benim gülüşlerim... 


Bedenim tavaf eden sızıları anlatıyorum sana.
Aklımın son kırıntılarını döktüm,
Hadi durma topla!!!
 TuğbA TOPAL

( Bedenimi Tavaf Eden Sızılar 4 başlıklı yazı Tuğba Topal tarafından 27.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.