alış veriş çılgınlığı...yada diğer adıyla tam bir delilik....black cuma, efsane cuma,çılgın cuma derken bu furyaya kapılan  elinden telefon düşmeden at sepete yapan binlerce insan gerçekten çıldırmış olduğunu kredi kartı extraları gelince  anlamış olacak....
 günlerdir medya da bas bas bağıran adam ve kadınlar  insanların  en aç yanını pompalayarak şişirmeye ve sanki bedava veriyorlarmışcasına  halkın  kafasını karıştırıp gözlerini boyamaya devam ediyorlar...öyle davet karlar ve öylesine ikna ediciler ki sanki bir kaç gün sonra dünyanın sonuymuş ta bir daha alış veriş yapamayacakmışız gibi son saatlerimizi sayıyorlar ... son bir saat ,son yarım saat, son 10.9.6.7.....3.2.1.0000  ÖLDÜK MÜ?tabi ki ölmedik..... ama komşumuz aldı ,arkadaşımız aldı,eşimiz aldı çoluk çocuğumuz aldı  ve biz  alamadık ......biz  alamadık ve çatır çatık çatladık şimdi onların hiç de ihtiyacı olmayan  bir sürü şeyi var ama bizim yok...ve  bide onların  kocaman bir pişmanlıkları var ...bizde olmayan....
işin tuafı insan almak istiyor ...alma iç güdüsü  öylesine ağır basıyor ki  sanki parmakların seni dinlemiyor ... hele bir de o ücretsiz programı telefonunuza indirmişseniz bir de kendinizi tutamayıp göz gezdirmeye başlamışsanız vay halinize... siz tasarruf yapıyorsunuz ya  hani ürünlerde yüzde bilmem kaçta indirim var ya hani işte siz bunu bir an için büyük bir tasarruf yapmış gibi algılıyorsunuz... bilmem ne marka ayakkabı 520 liradan  455 liraya düşmüş ya işte ne büyük tasarruf bizim için değil mi... oysa  o ayakkabı bizim için lüx 520 side lüx 455 de ama farkında olmamız  o bedava kargo kapıya dayandığında oluyor ancak..  ha diyeceksiniz ki gerçekten ihtiyacı olan bir şeyi indirimli alma imkanı var.. evet var  evet bu sizin için çokta uygun olabilir ama sadece bu tek ürünü almakla kalabilirseniz... 
ben bu gün sadece meraktan bir hata yaptım bu programı indirdim.. bu yazdıklarımı yazacak kadar kendime hakim olan konuyu mevzuyu bilen kendi bütçesinden haberden olan biri olmama rağmen  kendimi 5  ayrı ürünü sepete atmış bulu verdim bir den...  3 şişe aynı parfümden bir tane hiç sevmediğim ama sadece ucuz olduğunu düşündüğüm ünlü bir marka kazak ve bir kaç ürün daha  sepete tık tık eden parmağıma baktım bir an  sonra onu diğer elimle tutum içimden 10 kadar saydım az geldi bir kaç kez daha 10 kadar saydıktan sonra aklım başıma geldi... hemen programı sildim... kapıdan  anne  istediğim telefon  yüzde 20 indireme girmiş diyen oğluma da terliği fırlattıktan sonra derin bir nefes aldım son anda  o uçurumun kenarından dönmenin gururuyla kendime bir bardak demli çay koyup ... cuma gününü telefonda  hayırlı cumalar dileklerinden başka kullanmamaya  karar verdim:)....

HAYIRLI CUMALARINIZ OLSUN .... ÇILGIN DEĞİL...

silgisizce dip notİlgili resim


( Efsane Cuma Mı Hayırlı Bir Cuma Mı başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 30.11.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.