Türkiye'de bir takım sosyal akımlara öylesine tutulmuş her cenahtan o kadar çok kesim var ki... Bunlar sadece kendi savlarını haklı çıkarmak için tam bir eleştiri borbamdırmanı icra ediyorlar. Bu sağ, sol her kesimde var maalesef. Bugün değinmek istediğim ise son zamanlarda yapılan bir araştırmayla ilgili yine bu çok bilmiş entellektüellerimizin tutarsız eleştirileriyle ilgili olacak. Parantez içinde (kemalist kesim)
Bizim sözde aydınlarımız ve çok bilmiş entellektüellerimiz yine bizi eleştirirken dünya ülkelerinin İslâmilik endeksi sıralamasını da yüzümüze vururlar. Bu sıralamada ülkemiz çok acıdır ki 60'lı sıralardadır. İlk sıraları ise çok gelişmiş batılı ülkeler almaktadır. Yani bu ülkeler kanunlarında ve toplumsal yaşantılarında İslamiyet'e bizden daha fazla uymaktadır.
 Şimdi can alıcı nokta şu ki, bizi geride bırakıyor iddiasıyla sırtını döndükleri İslamiyet'in koyduğu hükümler, onlara benzemek için her türlü maymunluğu yaptıkları batılı ülkelerde benimsenmiş ve bu ülkeler bugün dünyanın en müreffeh ülkeleri olmuşlardır. Peki İslamilik endeksinde bile bu kadar gerilerde olduğumuz için bizi yerden yere  vuran sözde aydınlarımız ve çok bilmiş entellektüellerimiz İslamiyet'in bizi geri bırakmadığı, İslam'a sımsıkı sarıldığımız zaman çok daha hızlı ilerleyeceğimizi ne zaman anlayacaklar?
( Tutarsız Entellektüellere Salvolar - 1 başlıklı yazı Mahmut Uzun tarafından 17.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.