Yine günlerden sıkıcı bir gün daha. Tarihleri unutmuşum, saatlerde durmuşum, her an koşmuşum, yine kendimi dönüp dolaşıp aynı yerde bulmuşum. Ara sıra balkona çıkıyorum: elimde sigaram, aklımda umudum, yüreğimde bitmek tükenmez sevgi, kulağımda yarimin sesini hissediyorum. Bulutlara bakıyorum: onlar bile birleşiyor göklerde de ben yarimle yeryüzünde birleşemiyorum. Ara sıra yazıyorum derdimi, şarkılar söylüyorum dağlara taşlara ama bir anlatamıyorum yare kendimi. Ne gür sesim vardı dağları inleten, göklere gözyaşı döktüren. Dilimi tuttu, sesimi kesti, o yar. Ne güçlü kalbim vardı, asla pes etmeyen. Ummadığım anda hançer sapladı kalbime, o, acımak bilmeyen. Şimdi ben hayattan kopuk, hayat benden kopuk yaşıyorum. Hani o dostluk, hani o arkadaşlıklar. Hepsi mazide kaldı. Hani bir söz vardır;'' dost dediğin kötü günde belli olur'' diye. Hiç inanmak istememiştim ama doğruymuş. Şimdi bir başına kaldım. Demek karşılıksız sevmek buymuş. Sevmek ama sevilmemek. İnsanı da en çok bu duygu yıkmaz mı zaten. 
Her gün olduğu gibi yine öğle saatlerinde kalktım. Aşk acısının verdiği ızdırap yüzünden yine geceleri uyku tutmuyor. Gönlüm kan ağlıyor, yaşları gözlerimden akıyor. Bazen öyle bir duygu geliyor ki aklıma, sanki bu alemde yerim yokmuş gibi hissettiren. Aslında aşkın en güzel kısmı ilk zamanlar değil midir zaten? Fakat ayrılık öyle büyük bir acı veriyor ki insana, ilk sevdiğinin sonsuz katı aşk oluşuyor kalbinde. Onsuz hayat alevler içinde bir hapishanede işkence çekmeye benzer. Kalbin feryadları gökyüzüne gider de bir o yare gitmez. Bu da seven kişiyi kahreder. 
Ne kadar zamanlar bu ayrılık acısı yüzünden depresyona girdim ama hep kendimi o duygu uçurumunun eşiğinden geri döndürdüm. ''Olmaz'' dedim hep kendime. Sürekli yaşamak için mazeret uydurdum. Şimdi yine bakıp göklere hasretle, bir şans, bir fırsat, bir umut ışığı daha bekliyorum...

                                                                                                                     BeniTan    
( Çocuk Yaştan Büyüklüğe İmkansız Aşk başlıklı yazı BeniTan tarafından 23.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.