Etrafra oyun oynayan çocuklar, kiminin elinde şeker kiminin elinde balon. Bugünün gülen yüzler ama yarının aglayan suratları olacak diye korkuyorum.
 Hayat denilen oyunun bazen kartları çok sert olur. 
Birilerinin ölümünden zevk alan birileri ile doludur hayat.
 Büyüklerinde dedigi gibi ömür dedigin nedir.
Bir bakmışsın dünyaya gelmiş açmış sın gözünü aglıyorsun çıglık çıglıga bi bakmış sın kapatmış sın gözünü etrafın dakiler aglıyor bu sefer çıglık çıglıga.
Hep bi aglayış hep bi pişmanlık mı dır dünyada ki bu oyun.
Bazıları bu oyuna kendini fazla kaptırıp güçsüzü ezerek yükselmiş.
Güçlü güçsüz düellosuna dönüş müş hayat.
Güçsüz olarak da çocuklar ve kadınlar seçilmiş bu acımasız dünyada.
Bi bakmışsın ormanda bir kadın cesedi bir bakmış sın çöpte aglayan bi çocuk sesi.
Şarkılar da da denildigi gibi adaletin bu dünya.
Suçlular affedilmiş suçsuzlar ceza yemiş bunun için diyorum bazen iyi ki ölüm var.
İnsanlar cıldırmış gibi şuursuzlaşıyor git gide sona geldiklerini fark etmeden.
 Bir damla yagmur düşer bir insan göçer bu dünyadan ögrenemediler hâlâ.
Güzel günler bizi bekliyor dedikçe daha da kötüye gitti insanın hali.
Güzel günler temenlisiyle ölüm iyi ki var 
( Duyuyor Hissediyor Musun başlıklı yazı Mamilot tarafından 24.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.