Hatırlamak istemediğimiz her şeyi zamana gömeriz
Üstüne toprakla örteriz
Zannederiz ki  geçmiş....acaba geçmiş mi?
Geçmiş dediğimiz her duygu sadece uyumaktadır..
Geçense zamandır.
Her şey aynıdır … Acı hep aynı acıdır. hiç bir gerçek  geçmez yada  biz insanlar gibi ölüp sonsuz bir uykuya yatmaz.biz  onu zamana emanet ederiz ki daha az canımızı yaksın.. öyle olacağına inanmak işimize gelendir.unutmak istediğimiz şeyler bizi yaralayan bizi üzen ve bizim düzeltmek için  gücümüzün yetmediği şeylerdir.zaman sadece onu kabullenmemize yardım eder…kabullendikçe de daha az canımız yanar ve yerini farklı duygulara bırakır..bu farklı duygular hayatın içinde yoğunlaştıkça eski o gömdüğümüz duygular  değerini yitirmez ama etkisini yitirir…hayattan aldığımız tecrübelerle birlikte daha olgun daha kabullenici ve daha anlayışlı kılar bizi… işte zamanın götürdüğünden çok burada getirdikleri devreye girer. O günlerde çok çok acıyan yanımız  zamanın tedavisi sandığımız o geçen günlerin toprak altında filizlenmesiyle  yeni duygular eşliğinde  unutmuş olmanın rahatlığını yaşatır bize… belki de bu insan olmanın bu hayata katlanmanın   acılarımızla delirmemenin  en iyi yoludur… hiçbir acı  ilk yaşadığı an kadar can  yakıcı değildir artık zaman denilen  o sihirli söz saatlerin güne günün aylara ayların yıllara dönüşmesiyle  bizi   kandırmış  acımızı dindirmeyi başarmıştır.
 Belki de zaman acımızdan daha acı olduğu için unutturmuştur… kim bilir…. Unutmak istediğimiz sürece  daha çok  şeyi  götürür zaman …. Getirdiklerine şükrederek yaşama devam… elden gelenin en iyisi bu şimdilik…..
 

silgisizce dip notlar
ZAMAN ile ilgili görsel sonucu

 

( Silgisizce Dip Notlar başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 26.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.