Bir salak dizi daha, seyredecek artık kim varsa, seyirciler ile buluşmak için gün sayıyor. Ramo imiş dizinin adı da... Güya seyredeceklere, ’’Ben hariç’’ tabi ki hem de gururla, mazot kaçakçılığının artık kötülüklerini mi anlatacak yoksa güzel bir şey mi olduğunu, orasını anlayabilene aşk olsun...

Ne yapmaya çalışıyorsunuz, sayın pek muhterem senaryo yazarları ve yapımcılar? Aziz milletim de bir dolu ekonomik sıkıntı var zaten, bir de bu saçma sapan senaryolar ile seyircinin karşısına çıkıp da reyting bekliyorsanız, yazık çok yazık. Benim milletim bu dizileri hak etmiyor asla...

Gelelim komedi programlarına, daha önce söyledik, dini değerleri televizyon programlarına, skeçlere konu etmeyin diye... Bakıyorum şimdi belden aşağı cümleleri, kelimeleri bipliyorlar... Biplemek ile iş bitiyor mu? Tamam anladık televizyon seyircileri duymuyor belki anlamıyor, ama orada seyirci olan beş yüz ya da bin kişi kadar insan ne olacak? Onların içinde çok miktarda çocuk da var, yazık değil mi o çocukları küfür ile kötü sözler ile tanıştırmak?

Kurtlar Vadisi saçmalığı ile başlayan ve halen devam eden, figüranların köküne kıran girdiği, bir dolu dizi, halen beyinlerimizi dumura uğratmaya devam ediyor. Benim çocuklarımın ruhu zedelenmiş, kişilikleri bozulmuş, kimselerin umurunda değil, anlaşılan... RTÜK’ e de bir dolu şikayet de geliyordur mutlaka, gereğini yapmaları lazım...

Allah’dan televizyon seyretme isteğim olursa, belgesel kanallar imdadıma yetişiyor. Size de tavsiye ederim. Açın yerli, yabancı belgesel kanalları hiç olmazsa dağarcığınıza birazcık bilgi ve kültür eklersiniz. Ne gerek var, bu diziler ile zaman öldürmeye. Üç beş tane oyuncu dünyanın paralarını götürecek, biz de salya sümük onların ilişkilerine ağlayacağız, üzüleceğiz...

İnsan bazen tek kanallı TRT zamanlarını özlüyor gerçekten. gece 24.00 oldu mu en azından kapanırdı televizyon biz de yatar uyur, dinlenir, işimize bakardık. İlkokullarda da daha birinci sınıflarda bu kadar gözü bozuk, gözlük takan çocuğumuz olmazdı... İnsan, televizyonlara, bilgisayarlara, cep telefonlarına esir olmuş bir gençlik ve nato kafa nato mermer boş insanlar, artık görmek istemiyor...
( Televizyonlar İle İlgili Bir Kaç Dokunuş başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 26.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.