ÇOK AŞIĞIM ONA…..
Benim için çok  şey ifade eden  üç harfli  bir kelime… olmazsa olmazlarımdan… biliyorum ki benim gibi bir çok  insanında can damarı olmazsa olmazı sihirli bir kelime ÇAY……Çayla aramızda doğan bu aşkın tam ne zaman başladığını bilmiyorum… ama aramızda vaz geçilmez karşı konulmaz bir çekim gücü olduğunu çok uzun zamandır biliyorum .. bu esmer kan kırmızısı insanın içini ısıtan mis gibi kokan  yakışıklı kalbimi çalalı  öyle uzun  zaman oldu ki  aslında benim ki birazda platonik bir durum çayın bundan pekte haberi yok gibi… özelikle sabah  beni m yataktan kalkmama sebep olan o davetkar kokusu var ya işte  o koku  uykudan   zor açtığım gözlerime ilaç gibi geliyor birden… kalk yataktan diyor ve tekrarlıyor kalk sofranın başına geç bardakta o ince belli bardakta seni bekliyorum… ilk yudumla ayılıyor sanki insan  …..hayata nede güzel bir anlam katıyor  ….bununla da yetinmiyor  bazen  bir sohbetin keyfi  bazen bir buluşmanın  bahanesi olu veriyor….bense en çok onu kış günü bir vapurda seviyorum ..denizi seyrederken  bir simittin eşliğinde  bardak elini çay içini ısıtıyor ya  o zaman ona duyduğum aşk  kuvvetleniyor…vazgeçilmez bir hal alı veriyor…içindeki kafein mi ,tein maddesi mi  ona bağlamama sebep bilmiyorum....   onu terk edemiyorum ... sebepse  ona kattığım anlam  öyle güzel ki bu güzellikten kendimi mahrum bırakamıyorum...

Bir çok şiire ilham olmuş  olmasına rağmen hiç bir zaman bundan  şişinip  ünlü yada zengin  olma duygusuna kapılmamış her zaman en açık en koyu en paşa haliyle gariplerin fakirlerin en yakın dostu olmuş uzun sohbetlere yarenlik etmiştir.çay tutkusu ,çay sevdası ,çay a duyulan bu aşk o yüzden  çok değerlidir.
Ben aşkın en demli halini severim… hele kış gecelerinde sobanın üstünde fokurdayan  o eski versiyonuna bayılırım.hiç bir zaman ona bir fincanı kuplu bardağı yakıştırmam o şeffaf ince belli gelin gibi bir bardakta  daha hoş ve alımlıdır.önceleri  ki bu önceleri ben de şeker denen ilet henüz belli belirsiz olan önceleri  iki şeker atar uzun uzun karıştırır  sonra yudum, yudum  keyifle içerdim… şimdiyse onu kimseyle şekerle bile paylaşmadan yudumluyorum … o vazgeçilmez ikili her ne kadar ayrılmış olsa da ben onu her haliyle çok ama çok seviyorum ….
Çayın  en kötü hali uyku kaçıran hali ….ee oda her güzelin bir kusuru olur kısmı sanırsam….. birde unutmadan  herkesin bildiği bir atasözü vardır….. GÖNÜL NE ÇAY İSTER NE ÇAYHANE GÖNÜL SOHBET İSTER ÇAY BAHANE derler ya   ben o söze de pek katılmıyorum…. Ben çay istiyorum  yanında sohbet olursa da o da promosyonu  benim için…..
 
OLUR OLMAZ ZAMANLARDA AKLIMA DÜŞÜYORSUN YA SEVGİLİ…
İŞTE O ZAMAN ÇAY DEMLİYORUM
GEL SOĞUMADAN
bilirsin
ÇAY SOĞUK İÇİLMEZ..
ve yine bilirsin
bir bardak çayı paylaşan yardan geçilmez......
BEKLİYORUM GEL SOĞUMADAN
   

SİLGİSİZCE
 


Çay; tein, kafein, teofilin ve antioksidanlar için doğal bir kaynaktır. İçinde bulunan mineraller nedeniyle kemik ve diş sağlığına faydalıdır. Ancak neredeyse hiç karbonhidrat, protein ve yağ içermez, Şeker ya da diğer katkılarla tatlandırılır.
Çay içmenin yararları, hasta olduğunuzda daha iyi hissetmenin ötesine geçer. Çay içmek beyin sağlığının korunmasına, kalp sağlığının iyileştirilmesine ve hatta bazı kanser türlerinin önlenmesine yardımcı olabilir

hareketli çay BARDAĞI gifleri ile ilgili görsel sonucu

( Çok Aşığım Ona başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 27.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.