Çok zaman geçti aradan. Söylemek istediğim birçok cümlem vardı sana. Sanki hissettiğim şeyleri anlatabilirmişim gibi gelmişti, çaresizce. Yapamadım, yazdıklarımı cümle olamadan silip attım. Hissettiğim duyguları anlatamıyordu kelimeler. Çünkü sana olan sevgim kelimelere sığamazdı.

Baktığım gözlerde gözlerini aradım, olur belki denk geliriz diye. Her defasında yok oluş… Biraz da garipti aslında. Bir yanım sürekli seni isterken diğer yanım da senden kaçmak istiyordu. Bu neydi? Aşk mı? Sevgi mi? Herkeste seni arayacak kadar delirmek mi? Sahiden herkeste sen olabilir miydin? Bulabilir miydim herkeste birazcık olsun sen? Ama olmaz güzelim. Çünkü sen teksin, sen gökteki tüm yıldızların ilkisin, sen aydınlatırsın gecemi. Sen yol gösterirsin karanlıkta. Sen hatırlatırsın renkleri ve gene sen hatırlatırsın gökyüzünü…

Canım yandı, sana gelmek isteyip de gelemediğimde. Gelseydim sarar mıydın yaramı? İlaç olur muydun bana?

Zaman demiştin hani. Benim zamanım durdu, gözlerine son baktığım vakit. Çünkü başka türlü de anlatılamazdı, gözlerimi kapadığımda görünen silüetin... Özledim seni. Özledim, sana sarıldığım vakit benim olan o dünyayı.

Gülüm, iki gözüm,çiçeğim dikkat et kendine. Seni seviyorum.

 

   

( Belirsizlik başlıklı yazı syronex944 tarafından 27.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.