Zamanımıza, yaşantımıza, sağlığımıza, dünyamıza, dinimize daha bir çok değerimize her türlü kötülük yapıldı. Ama her zaman temiz kalmaları gereken geleceğimiz olan çocuklarımıza da dokundu bu hayat!!!
 Öyle şeyler yapıldı ki safiyane sevgimizle yetiştirdiğimiz, canımızdan kopan, parçamız olan gözlerine bakmaya kıyamadığımız, ayağına taş değse canımızın yandığı yavrularımıza da olanlar oluyor bir bir...
Daha küçücük bir bebekken annesi yalandan ağladığında gözyaşlarını silen, en inatçı yaramazlıklarından vazgeçen kıyımsızlıklarına ne oldu. Üzüldüğünde, kırıldığında annesinin göğsünde huzur bulan o bebek kalpli temiz çocuklarımıza, güldüklerinde göz bebekleri parlayan, yüzünde güller açan yavrularımızın gülüşlerini içtenliklerini kim çaldı? 
Annesine kırıcı sözler söyleyip kapıyı çarpıp çıktıktan sonra ayağını taşa vursa, şevkat tokadı yedim diye kızgın ayrıldığı eve başı önünde dönen, anne hakkından korkan çocuklarımıza, onların inançlarına ne oldu? Evden uzak  kaldığında anne eve geldiğimde senin kapıyı açmani hayalini, kokunu özledim diyen incecik kalpli yavrularımıza, onların özlem dolu duygularına ne oldu. Hastalandığında ilaç verirken bile ona zarar vermeme adına prospektüsü hatmeden anne babaların çocuklarına mutluluk adına içkiler, sigaralar, uyusturucular içirdiler, zehirler aşıladılar. Teknoloji adı altında, televizyon, internet, cep telefonu vs ile bilgi yanısıra her türlü ahlaksızlığı tertemiz çocuklarımızın avuçlarına bıraktılar. Aile düzeni, namus, ahlak, dini kurallarımız hiçe sayılır oldu artık. Daha o kadar çok dejenere olmuş hasletlerimiz var ki yazmakla bitmez.
Artık bizi tertemiz yaradan, her türlü güzelliklerle donatan ve imtihan için gönderildiğimiz bu dünyadaki yaşamımızı kutsal kitabımızdaki kurallara göre yaşadığımızda ebedi hayat olan cenneti vaad eden yaratıcımıza el açıp dua etmekten, yalvarıp yakarmaktan başka çaremiz kalmadı. 
Rabbim geleceğimiz olan yavrularımızı canparelerimizi kötü insanların şerrinden, her türlü kötülüklerden koruyup kollasın, onları cennetiyle mujdeleyeceği insanlar olarak yaşatsın inşallah. Amin.
( Yavrularımıza Ne Oldu başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 29.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.