Özlemim artıyor geçen her saniye. Arttıkça özlemim,  bunalıyor içim, daralıyorum. Terk edesim geliyor sana dair bildiğim her ne varsa. Silip atasım geliyor, aklımda her zerresini ezberlediğim yüzünü. Kulaklarımın duyduğu en hoş melodi olan sesini unutasım geliyor. Sen, benden geçsen de ben, senden geçemiyorum. Yapamıyorum, vazgeçemiyorum, vazgeçilmezim.

    Aşkın bu gönülde her sabah yeniden doğar mühür gözlüm. Her ne kadar sitemkâr, kırık olsam da sana… Gözlerin, gülüşün beni ben yapar. Sen benim olmasan da. Üstadın da dediği gibi “Cahildim dünyanın rengine kandım, hayale aldandım boşuna yandım. Seni ilelebet benimsin sandım.

   Bazen anlatılmaz, yeni bir yol da çizilmez. İşte bu durumdayım artık. Ne söylediklerim yaşadıklarımı tamamıyla anlatabilir, ne de duyduğum sözler gönül haritama yol çizebilir. Sevgilim, iki gözüm seninle aynı gökyüzünün farklı bulutlarıyız artık.

 Gönlüm bir sevdanın peşine düşmüş, aklı yok, fikri yok, deli misali”.
( Farklı başlıklı yazı syronex944 tarafından 29.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.