HEPİMİZİN HAYALİ  GERÇEK OLSUN                                           31.12.19 -  01:00


Bu güzel ülkenin aşığı, bu Ayyıldızlı Bayrağın, bu cennet Vatannın sevdalısı; Türkiye Cumhuriyeti’nin sade bir vatandaşı olarak, bir hayalim var  2020’ye girerken;


TBMM’de bizleri temsil eden vekillerimizin parti farkı gözetmeksizin aralarındaki tüm çekişme, husumet ve gerilimleri bir tarafa bırakıp, tıpkı en zor günlerde olduğu gibi el ele, omuz omuza verdiklerini görmek…


Milletin refahı, huzuru ve güveni uğruna siyasi görüşlerinden arınarak güçlü ve sarsılmaz işbirliği tesis etmek…


Sizin de böyle bir hayaliniz varsa bu yazımı paylaşın dostlarınızla, onlarda başkalarıyla paylaşsın. Çığ gibi büyüsün hayallerimiz, bakarsınız gerçekleşir.


Umutlarınız yeşersin, sevdanız hiç bitmesin,


Zaten bu güzel ülkeye de sizin sevdanız yakışır ..


Mutlu Yıllar TÜRKİYEM…

( Hepimizin Hayali Gerçek Olsun başlıklı yazı yalçınAtamer tarafından 31.12.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.