Ahanda, hatuuun bütün numaralar tutuyor, bizim çeyrek bilete çıkmış, seksen milyon. Dörtte bir hissemize yirmi milyon yani, eski parayla yirmi trilyon vurmuş. Ben demiştim sana ama içimde böyle bir his var, sanki bu yılbaşı sıra bizde diye, demiştim demiştim...

Bir düşünelim bakalım, neler yaparız neler? Üç yüz beş yüz tane daire alsak da kiraya mı versek? Ya da yok, yok, arsa alsak beş on bin dönüm, patates soğan, domates biber eksek diyorum. En iyisi borsaya girsek, hisse senedi alsak, yok ya o da pek aklıma yatmadı... Dolar alıp beklemeli veya yuro alsak, o da olmadı Japon Yeni alsak.

İyi de parayı almaya gidince mafya düşerse peşimize. Kara para aklayanlar filan peşimizi bırakmazsa. Yok yok o zaman tanıdık bir banka müdürü bulup ona aldırmak lazım parayı. Üç beş de ona sus payı vermemiz gerekir. Kredi kartlarımızda limitsiz olur artık. Hava atmak için yüz dolar ile sigara yakarız...

Kimse duymamalı çakmamalı, çakarlar ise her yerden yakın uzak akrabalarımız artar diyeyim size... Vay Dayıcım, aman amcacım, teyzecim diyen kapımızı tıklatır... Belki de mafya çocuklarımızı kaçırıp fidye midye ister. Hayır midyeyi alır veririz de fidye için para gitti mi gider yani...

Okul yaptırsak sevaba girsek. Yok yok ya da cami yaptırsak bir kısmı ile... Ama hocalarda olmaz diyor kumardan gelen para ile cami mami... Şaşırdık kaldık hemşehrim... İlk önce bir Fenerbahçe stadına kombine bilet alayım hem de locadan olsun.

En iyisi şu yapacaklarımızı bir kağıda yazalım, sonrada sırayla yapalım bunları. Gemi ile seyahate çıksak fena olmaz hani. Lüks yatlardan birinde milyarderler ile hop oturup hop oturup hop kalksak, fena olmaz. İçkilerinde en güzeli içeriz billahi... Zom olup yatarız sonra... Yurda dönünce bir iki de sevgili filan yaparız. Ben de para olacak da karılar kızlar gelmeyecek... Onlara da bir iki ev tutarım, dayar döşerim. Sonrada sırayla bir hafta birinin gönlünü eder, öbür hafta diğerinin gönlünü ederim. Arada da hanımı unutmam tabi ki...

Kan ter içinde uyanırım. Soğuk soğuk terler süzülmektedir her yerimden. ''Ulan ne kötü bir rüyaydı be! Büyük ikramiyeyi bana çıkmış gördüm, hatta bilet bile almadığım halde, nasıl bana çıktı bu rüyada, nasıl girdi rüyama? Çok şükür ki rüya imiş. Gündüz bir tane biletçi ''Al abi ya çıkarsa ya çıkarsa diye ısrar ettiydi, ben de yine almadım, demek ki oradan bilinçaltıma gitmiş mesajlar.'' Çok şükür, çok şükür ki rüyaymış... Sonrada gittim evde ki gerçekten büyük ikramiyelere sarıldım. Hanım ve çocuklarıma...

( Büyük İkramiyeyi Kazanan Adamın Evinde başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.