Pardon hanımefendi, tartışma programı için gelmiştim..
- Hangi tartışma efendim?
- Kanal tartışması..
-Koridorun sonunda soldan ikinci kapı..
- Ve şok şok şok!! Şimdi aldığımız habere göre beklediğimiz adamımız birazdan canlı yayında bizlerle olacak. Görüyorsunuz üç kandırılmış kadın var aramızda ve şimdi onlara dönüp sormak istiyorum. Evlenme vaadiyle kandırıp sizi dolandıran bu adam için ne söylemek...
- Pardon bakar mısınız, beni buraya yönlendirdiler..
- İşte beyefendi de geldi, buyrun efendim, bu kadar şaşkın şaşkın bakmanıza gerek yok, artık deşifre olduğunuza göre sizi şöyle alalım..
- Burası neresi?
- Nasıl yani, yoksa hiç bir şeyden haberi olmayan masum ayaklarına mı yatacaksınız?
- Hayır efendim, ne münasebet! neden hiçbir şeyden haberim olmasın, yoksa niye çağırasınız beni?
- Aynen öyle..İnternet üzerinden yazışarak şu üç masum kadını kandırdığınız doğru mu, amacınız paraları alıp ortadan kayıp mı olmaktı?
-  Nee! Ne demek şimdi bu, şaka falan mı?
- Lütfen bağırmayın.. Ya da şöyle yapalım..Önce siz konuşun.
- Bu konuda biraz not çıkardım, şimdi izin verirseniz ve sözümü kesmeden dinlerseniz sizi ve seyircilerimizi bu konuda aydınlatabilirim. Efendim kanal projesi..
- Ne kanalı beyefendi? Paraları hüplettiğiniz kanal mı, sitenin olduğu kanal mı?
- Süveyş Kanalı, ne kanalı olacak! Bizim kanalın projesinden bahsediyorum.
- Pardon beyefendi ama anladığım kadarıyla siz lafı dolandırmaya çalışıyorsunuz, ama ben ve seyirciler buna müsaade etmeyeceğiz. Şimdi lafı dolandırmadan önce şu üç masum kadını nasıl dolandırdığınızı bize anlatır mısınız?
- Hanfendi ne diyorsunuz, lütfen hanımlar siz niye tükürüyorsunuz! Bakın ben koskoca profesörüm, evliyim karımı ve çocuklarımı seviyorum..eğer bu bir şakaysa..
- Ah, bir de evlisiniz tabi ve masumsunuz da!! Şu an eşiniz olduğunu söyleyen biri var hattın ucunda, aloo..
- Aman Allah'ım! Belma beni dinle, nereye düştüm hiç bilmiyorum. Ben..
- Alo Eda Hanım, bu beyefendiyle muhatap olmak istemiyorum. Sadece orada ki üç kadının yanında bana da bir yer açılmasını istiyorum, kandırıldım..
-  Belma ne diyorsun sen! Benim ne için programa çıktığımı sen de biliyorsun, kumpas kurdular bana..
- Kandırdın beni, tıpkı bu kadınlar gibi..Yazıklar olsun ayakta uyumuşum senelerce..
-Pardon şu an rejiden bir haber aldım, acilen reklama gidiyoruz.
- Beyefendi..Beyefendi çok çok özür dileriz, bir karışıklık olmuş. Kanal tartışmasını arkadaşlar kadın tartışması olarak anlamışlar, sizi şimdi hemen o programa yönlendireceğiz, koridorun sonunda soldan üçüncü kapı. Arkadaşlar beyefendiye yardımcı olalım, koluna girin kalkamıyor gibi..
- Şu kapıdan efendim, sizi şuraya yerinize alalım..
-Sayın seyirciler Konu Dışı programımız kaldığı yerden devam ediyor. Aramıza yeni katılan konuğumuz Ekoloji Ana Bilim Dalı Başkanı Sayın Hayati Önem bize Kanal projesiyle ilgili çevresel şartları anlatacak. Buyrun Sayın Önem..
-.....
- Sayın Önem!!
- Belmaaa! Lütfen beni bir dinleee..
- Nasıl yani?
- Belma! Bakın Çiğdem Hanım yemin ederim ben karımı aldatmadım, o üç kadını da hayatım boyunca hiç görmedim..
-Sayın Önem, konuya döner misiniz! Kanal efendim, kanal projesi..
-Kapattıracam kanalı!!
- Ne! Proje hayata geçmeyecek mi yani, başlamadan kapanacak mı?
Duydunuz mu sayın seyirciler canlı yayında bir ilke imza atıyoruz. Peki Sayın Önem gerçekten kapattıracak gücünüz var mı, nereden geldi emir efendim, dış güçler mi?
-Belmaaa!!
- Belma kim efendim, kod adı Belma mı?
   

( Konu Dışı- Bölüm 4- başlıklı yazı saklı bahçe tarafından 6.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.