MARS ŞİİRİ(KAMERDEN ESİNLENDİM)

1-Teknoloji ilerledi,Mars’ta koloni kurmaya karar verildi.

2-Türkiye’de o kadar yol yapılmasına rağmen hala yerli otomobil üretilmiyor.

3-Türkiye’de hala orucu neler bozar tartışmaları yapılıyor.

4-Türkiye’de hala eğitim problemleri var.

5-Çağa ayak uydurulamıyor.

6-Osmanlı zamanında da bu şekildeydi.

7-Matbaa icat edildikten 100 yıl sonra ulaştı.

8-İşin doğrusu ilim kimdiyse galip gelecek olan onlardır.

9-Timur zamanında filleri savaşta kullandığı için galip geldi.

10-İstanbul biraz da Şahi toplarıyla fethedildi.

11-Amerika 2.Dünya Savaşı’nda atom bombasını kullanarak galip geldi.

12-Bilgi bıçak gibidir.

13-Bıçak kullanarak ekmek de doğrayabilirsin,adam da öldürebilirsin.

14-İşin doğrusu erdemli olmak, kaliteli olmak ve fark yaratmaktır.

15-Da Vinci zamanında altın oranı kullandığı için bu kadar güzel eserler verebildi.

16-Bazı sırlara hala ulaşamadık.

17-Piramitlerin zamanında bu kadar ölçülü,oranlı ve detaylı yapılabilmesi hala sır.

18- Keops piramidinin taban çevresini yüksekliğinin iki katına bölündüğünde tam olarak pi=3,1416 sayısı elde edilmektedir.

19- Keops piramidinin üçgen şeklindeki dört yüzeyinin toplam alanı, piramit yüksekliğinin karesine eşittir.

20- Keops piramidinin yüksekliğinin 1 milyarla çarpımı tam olarak dünya ile güneş arasındaki mesafeyi(149.504.000km) vermektedir.

21-Ahiret inancına sahip olan eski Mısır’da bunun için piramitler bile inşa edilmişti.Piramitleri yapan medeniyet nasıl oldu da bugüne kadar gelemedi?

22-Şu da bir detay ki mutlaka paylaşmalıyım.

23-Şeytan taşlarken de  heykelin tepesinde piramit vardır.

24-Çoktanrılı olan bu medeniyetlere de peygamber gönderilmiş olabilir.

25-Peygamberleri dinlememeleri sonucu helak olmuş olabilirler.

26-Nitekim Kuran’da Ad,Semud,Lut,Firavun hep bu şekilde helak olmuştur.

27-Ayak uydurmakta zorluk çeksek de teknoloji gelişti.

28-Doğru bilgiye daha kolay ulaşılabiliyor.

29-Gerçek bizi özgür kılar demiştir hz.İsa.

30-Yalancı çoban hikayesini hepimiz biliriz.

31-Fil suresi ve Fil vakasını  ele alalım.

32-Doğru olmasaydı en başta Mekkeli müşrikler karşı çıkardı.

33-Ayrıca bu olay kayıtlarda da geçiyor.

34-İster araştırın ister boşverin…

 

TAKVİM ŞİİRİ(NECMDEN ESİNLENDİM)

1-Takvim yapraklarında yazılan konularla ilgili bir anıya dikkatinizi çekmek isterim.

2-Bunu bir arkadaşım anlatmıştı,doğruluğu tartışılır.

3-Bir gün arkadaşım bana namazlarını kazaya bırakmaya karar verdiği gün aynı günlü takvim yaprağında bu olayın yanlış olduğunun yazılı olduğunu anlattı.

4-O günün tarihini de not etseydi iyi olurdu.

5-Ölçüler öyle bir anda karşımıza çıkıyor ki tesadüf olamaz diyoruz.

6-30.04.2012 rakamlar toplamı 12 eder benim en mutlu günümdü.

7-02.04.2013 rakamlar toplamı 12 eder komadan uyandığım günümdü

8-12.11.2014 rakamlar toplamı 12 eder işe başladığımı öğrendiğim günümdü.

9-Ben artık ne zaman 12 görsem şanslı olduğumu düşünüyorum ve o sayı bana şans getiriyor.

10-Buna algıda seçicilik,kendini gerçekleştiren kehanet ve inanç meselesinden öte biraz da frekanslar arası uyum diyebiliriz.

11-Şimdi de Kuran’da geçen 19 sayısı ve İslam’ın üzerine yazayım.

12-Edip YÜKSEL çok üzerine düşmüştür.

13-ATATÜRK’ün hayatında da çok 19 vardır.

14-İncelemek isteyenler kaynaklara bakabilir.

15-Ben 16.06.2013 tarihinde altın oranı öğrenerek Müslüman oldum.

16-Hz.Muhammed(SAV) 20.04.571 tarihinde doğdu.

17-Bedir Savaşı 13.03.624 tarihinde yapıldı ve Müslümanlar ilk zaferini aldı.

18-Besmele Arapça 19 harftir.

19-Kuran 114 (19x6) sureden oluşur.

20-İlk vahyolan sure (96. sure) sondan 19. suredir.

21-Kuran'ın ilk vahyedilen ayetleri 96. surenin ilk 5 ayetidir ve bu ayetlerin toplam kelime sayısı 19'dur.

22-Vahyedilen ilk sure (Alak Suresi) 19 ayete sahiptir.

23-Son vahyedilen sure olan Nasr, toplam 19 kelimeden oluşur.

24-Müdessir 30. ve 31. Ayetler 19 sayısından bahseder.

25-Şimdi de Hz.İsa ve 19 sayısından bahsedeyim.

26-Yeni Ahit Vahiy Kitabı’nın Kehaneti: BEN ALFA VE OMEGA’YIM

27-ALFA ve OMEGA Yunan Alfabesinin ilk ve son harfleridir ve İsa’nın vermiş olduğu şifredir. Yunan alfabesi ile alakası olmadığı kesindir.

28-Alfa «İlk»i ve Omega «Son»u ifade eder ve 10’luk sayma düzeninde Alfa 1’e, Omega 9’a karşılık gelir.

29-Son Vahiy (110. sure) 19 kelimedir ve ilk ayet 19 harften oluşmaktadır.’’Nasrullah’’ ifadesi Allah’ın yardımı demektir ve hz.İsa ise kaynaklarda nazaretli ve nasıralı olarak da geçer.

30-Nasr suresine göre gerçek Fetih İsa ile gelecektir.

31-19. sure ve 19. Ayette bahsedilen kişi de İsa’dır.

32-Ne büyük tevafuktur ki benim de bunları öğrendiğim tarih 30.08.2015(rakamlar toplamı 19 yapıyor)

33-Bi de yaşadığım saat 19.45 anısı var ki ondan sonra bahsedeceğim.

34- Ne büyük tevafuktur ki bu satırları yazdığım tarih 16.10.2018,düzenlediğim tarih ise 06.11.2018 rakamlar toplamı 19 yapıyor.

35-Bütün bu rastlantı diyemeyeceğim tarihler beni Allah’a yaklaştırdı.

36-Allah’a yakın olmanın en iyi yolunu soruyorum ara ara tanıdığım insanlara.

37-Anladım ki en iyi ibadet çalışmakmış.

38-O da haram olmaksızın insana hizmet,doğaya hizmet,evrene hizmet…

İRTİFA ŞİİRİ(TURDAN ESİNLENDİM)

1-Nedir dağları önemli kılan?

2-İnanın ben de merak ediyorum.

3-O yüksek irtifada,,alçak basınçta ve duruma göre zifiri karanlıkta neler düşünülebiliyor acaba?

3-Vahiyler hep dağlarda gelmiştir.

4-Hz.Musa Sina’da,hz.İsa Tabor’da,hz.Davud’u bilmiyorum.

5-Hz.Muhammed’e(SAV) ilk ayet Nur dağındaki Hira mağarasında indi.

6-Nur dağı Mekke’nin 6 km kuzeyindedir.

7-Hz.Muhammed(SAV) 20.04.571 tarihinde doğup 08.06.632 tarihinde vefat etmiştir.

8-Ölüm tarihinin sayıları toplamından doğum tarihinin sayları toplamını çıkardığımızda 6 kalıyor.

9-Soyu 6. Çocuğu olan hz.Fatıma’dan devam etmiştir.

10-6 sayısı hz.Muhammed’e(SAV) has bir sayı ve onun ölçüsü olmuştur.

11-Ayrıca 632-571=61.surenin 6.ayetinde geçen Ahmed ifadesiyle Hz.Muhammed kastedilir.

12-İnsanın öğrenmesinde en önemli öğelerden birisi örnektir.

13-Hz.Muhammed(SAV) her özelliğinden önce güvenilirdi.

14-Güvenilir olmasaydı Emin sıfatını alamazdı,kervan ticareti yapamazdı ve hz.Hatice ile evlenemezdi.

15-Ayrıca Kabe onarımında Hacerül-Esved taşını herkese rol vererek  yerine koymasıyla ne kadar kıvrak zekalı olduğunu görüyoruz.

16-Medine’deki sözleşmeyle adalet sağlandı.

17-Uhud savaşında okçular dinlemediler,yerlerini terkettiler ve savaş kaybedildi.

18-Hendek Savaşında Selman-i Farisi’ye danıştı ve galip geldiler.

19-Mekke’nin Fethinden sonra oradakileri affetti.

20-Hz.Muhammed(SAV) ve 4 halifesi kısa zamanda İslam’ı yaymak için sınırlarını genişletmiştir.

21-4 kutsal kitap 4 halife 4 element 4 büyük melek 4 yön…

22-Bence 4 sayısı hayatımızı temellendiren,dengede kalmamızı sağlayan ve dünyanın yaşam için elverişli olduğunun sayısı…

23-Onluk tabanda yazdım bütün sayıları,nedenini açıklıyorum.

24- Dış dünyayı algılamak için 5 temel duyumuz vardır.

(görme-tatma-dokunma-duyma-koklama)

25-Beynimizin bizi dış dünyayla ilişkilendiren kısımları 5 lobtur.

(frontal-parietal-temporal-oksipital-serebellum)

26-İnsan dünyayı yorumlamak için matematik kullanır.İnsan saymaya parmaklarını kullanarak başlamıştır.Bir insan elinde 5 parmak,çift elde 10 parmak vardır ve bu sebeple matematik onluk tabanda kullanılır.

27-Görüldüğü gibi insan bu dünyada 5 sayısı temel alınarak dünyayla ilişkisini kurmuştur.

28-İslamda dinin direği namazdır,o da 5 vakitten oluşuyor.

29-İlk inen ayetler Alak suresinin ilk 5 ayetidir.

30-Görülen o ki insan ile islamın dünyayla ilişkisinin temeli 5 sayısı üzerine kurulu.

( İlham-kuran Ayetlerinden Esinlenip Yazdım.12 başlıklı yazı Aliriza. tarafından 11.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.