Evet dostlar;

Bu gün Sendeyaz’ımızın birinci yıl dönümü, daha nice yıldönümlerine derken neler oldu bitti bu bir yılda hem dertleşelim hem yarınlar için neler düşünüyoruz paylaşalım.


Sitemizde ilk yazı kardeşim Zekeriya Efiloğlu’na ait “Hala Gülüyor musun?” adlı şiirle başlamış ve şu ana kadar toplam o günden bu yana yaklaşık 23.000 civarında şiir, makale, deneme, hikâye ve fıkra eklenmiştir. Yazılan bu yazılara yaklaşık 107.000 adet yorum yapılmış ve bütün dostlar bu güzel paylaşımlara destek vermişlerdir. Sitemizde şu anda 1155 üyemiz bulunmaktadır. Maalesef bu üyelerin yaklaşık 3’te biri çok nadiren aktif olmakta. Gönül ister ki tüm üyelerimiz aktif ve daha fazla paylaşımcı olsun, ama inanıyoruz ki olacaktır zamanla. Ayrıca günlük olarak sitemizde ortalama 5500 civarında sayfa ziyaret edilmektedir.


Sitemiz genel olarak yazarların fikirlerine değer vermiş ve gücümüzü onları gücü kabul etmiş bir sitedir. Her zaman yazarların değerlerini değer bilmiştir. O değerdir bizi biz yapan kocaman bir aile yapan. Bu siteyi kim sahipleniyorsa en büyük hak onundur dedik ve bu sözün hep arkasında durduk. Maalesef gerek işleri gerekse düşünceleri nedeni ile aramızdan ayrılan arkadaşlar oldu. Sitede görev yapan ve gelişimine katkı sağlayan şu an aramızda olmayan bütün arkadaşları minnetle anıyorum.


Değerli arkadaşlar sizlerin katkısıyla çizdiğimiz hedefler büyük. Hep dediğimiz gibi bu çocuk elimize doğdu beraber büyüteceğiz beraber gelişimini seyredeceğiz. Bu bağlamda internet ortamında adımızdan daha birinci yılımızda çok ses getiren bir edebiyat platformu olduk. İnanıyorum ki 2, 3 yıl sonra adımız daha çok yerde anılacak ve hep beraber büyüdüğümüzü göreceğiz.


Yeni planlarımız var yapmaya ve hayata geçirmeye çalıştığımız. Bunlardan bir tanesi sitemiz adına sitemizin üyelerinin emeklerinden oluşan bir dergi oluşturmak. İl temsilcilikleri tesis etmek ve sitemiz üyelerinin kitaplarını basmak (İstekli olanlara). Bunları hayata geçirmek biraz zaman ve maddi imkânlarla olabiliyor. Ama yavaş yavaş üstesinden geleceğiz.


Sitemizde bulunan tüm DEĞERLİ ÜYELERİMİZE ve sitemize gönüllerini , emeklerini koyarak canla başla çalışan, yardımlarını esirgemeyen Değerli EDİTÖR arkadaşlarıma, radyomuzda DJ olarak görev alan değerli dj'lerimize bu beklentisiz yardım severliklerinden ötürü can-ı gönülden çok teşekkür ediyoruz.


Eğer bir aksilik olmaz ise Nisan ayının sonuna doğru bir buluşma planlamaktayız. Hep sanal sayfaların arkasında kalan dostların yüzlerini görmek niyetine sıcak bir tanışma ayrıntılar sitede yayınlanacaktır. İnanıyorum ki büyük bir özveri ile dostluklarımız ebedileşecektir.


Daha güzel yarınlara hep birlikte.


Site Yönetimi
( Sen De Yaz 1 Yaşında başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 25.02.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.