İstihzâdan zevk alanlar insan yaşamının ne kadar ciddî bir süreç olduğunu hüzünlü bir şarkının güftesindeki son kelime olduklarında anlarlar; ama nâfile! (2019)


 

Gözlerin emânet bırakıldığı bir yürek kiralık kasalardan daha güvenilirdir. (2019)


 

Şâir çocukça yazar. Tüm karanlıkları yakar. (2019)


 

Teslîmin olgunluğunu taşıyamayan bir ömür sahnesi çökmeye mahkûmdur. (2019)


 

Yakamozlarla beslenen bir şehir mehtâbını kaybeder. (2019)


 

Ölüm sâdece hesabı hatırlatmaz aynı zamanda hesabı da görür. (2019)


 

Aşk sadâkatin pervânesidir. Yandıkça merhamet ve sabır üretir. (2019)


 

Sevgi yemeğinin sunumu tevâzu ile yapılırsa gönül nikâhı da kıyılmış demektir. (2019)


 

Öfkelenince susmak bulut olmaktır. Bereket getirmektir damla damla. (2019)


 

Yıldızlara kavuşabilmek için aydınlıktan vazgeçmek gerekir. Mücâdele eden yürek

 değerlidir.(2019)

 


Dursun Tiftik

 

 

 

 

 

( Yansımalar-46 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 13.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.