İnternet de o fotoğrafı görünce ne diyeceğimi bilemedim. Belki siz de rastlamışsınızdır. Çok uzun zaman önceleri görsem de şimdi yazmak nasip oldu... Bir devlet dairesinde bankoda bir memur, bayan ya da erkek olduğu önemli değil, bankonun öbür tarafında da işini yaptırmak için bekleyen bir vatandaş. Bankoda ki memur okey oynuyor ya sa iskambil kağıtları ile fal açıyor bilgisayarda...

Ne geçer aklınızdan böyle bir durumda. Bir düzenbaz arkadaş da tutmuş fotoğrafını çekmiş ortada ki durumun. Bak sen, bak şu düzenbaza... Bankonun öbür tarafında olan vatandaş, bilgisayarda arıza var hatlar bağlanamıyor filan zannediyor.

Farz edin ki o okey oynayan memur sıkıştı tuvalete gitmek ihtiyacı hasıl oldu, o zaman arka taraftan bir memurun gelip o okey oyununun devam ettirmesi lazım değil mi? Devlette devamlılık esastır. Tabi ki bankonun arkasındaki vatandaşlar hatların bağlanamadığı düşüncesi içinde saf saf bekliyorlar... İşleri ne zaman biter, sorusunun cevabı yok. Beklerken de kimi dişlerini gıcırdatıyorlar, kimi de içlerinden küfür ediyorlar ...

Vatandaş oflayıp puflamaya da başladığında iyi ki ''Bir dakika ablam elimde çift okey var, okeye dönüyorum.'' filan demiyorlar. Hayır boş bulunup bunu da diyebilirler. O zaman da sinir katsayısı zaten tavan yapmış vatandaş, artık o memurun yedi sülalesi için bir dolu sevgi sözcüklerini memurun suratına boca edebilir...

Devlet Kuruluşlarında çalışan insanların, makamı ve mevkisi ne olursa olsun, ister alt düzeyde, isterse müdür, genel müdür, başkan pozisyonunda olsun, vatandaşa her zaman saygı göstermesi, hitap şekline de çok dikkat etmesi gerekir... Tabi bu durum özel sektör içinde ki büyük kuruluşlar içinde geçerlidir...

İllaki bilgisayarda okey, batak oynayacaksanız, fal açacaksanız gidin evinizde oynayın, fal açın. Bankonun arkasında hizmet bekleyen vatandaş size ''Neyse halım çıksın falım.'' demiyorsa, siz de işinizi yapın kardeşim. Aldığınız maaşları da kuruşuna kadar helal ettirin kendinize. Devlet Memurlarının maaşları bizim verdiğimiz vergiler ile veriliyorsa, bizim de bunu istemek en doğal hakkımızdır diye düşünüyorum...

( Okey Ve Batak Bilen Memur Aranıyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 30.01.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.