Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 2.02.2020
Okunma Sayısı : 1657
Yorum Sayısı : 12


Ülkemizde hiç kimsenin umrunda olmaması gereken bazı şeyler ( şey kelimesinden başka uygun kelime bulamadım. ) maalesef ilgi göstermemiz gereken şeylerden çok daha fazla ilgiye mazhar oluyor.

Mesela: Oldukça genç bir bayan şarkıcı kızımız bir tweet atmış ve demiş ki ‘’Yoğurt ile suyu karıştırdığınızda ayran oluyor’’ İşte bu tweete beğeniler yağmış, beğenilmekle de kalınmamış paylaşım rekorları kırmış, paylaşım rekorları kırmakla da kalmamış millet işi gücü bırakıp bu tweete cevap verme yarışına girmiş. Yani yorumlamada da patlama var.

Evet, ülke gündeminde bir sürü çok önemli olay varken ilgi gösterdiğimiz konuya bakar mısınız: Su ile yoğurt karıştırıldığında ayran oluyormuş. Ha a haaa.

Oysa Allah’ın verdiği en nadide organ olan beynimizi çok daha faydalı şeylere yormamız gerekiyor. Çünkü Allah, beyni insanlara düşünsünler ve faydalı şeyler üretsinler diye vermiş. Aynı şekilde gözleri doğru ve güzeli görsün diye, dili doğru ve güzel şeyler hakkında konuşsun diye vermiş.

Mesela o güzel beyinlerden biri...Bir tıp doktoru, çok genç yaşta Profesör olan Prof. Dr. Tamer Yirmiüçoğlu kardeşimiz beynini o hanım şarkıcının tweetine değil tüm dünyayı tehdit eden Corona Virüsüne takmış. Çalışmış, araştırmış, binlerce deney yapmış ve sonunda Corona Virüsüne karşı çok çok etkili bir aşı üretmiş. Şu satırları yazdığım an itibariyle öncelikle bu sorunun en büyük muhatabı olan Çin, Prof.Dr. Tamer Yirmiüçoğlu’nun peşinde. ‘’Ne olur al aşını bize gel. Yeter ki bize gel, Çin hazinelerini ayağına serelim.’’ Diye teklifler götürürken ABD ‘’ Eğer bize gelirsen seni öylesine zengin ederiz ki Rockfeller senin yanında sokak dilencisi durumuna düşer’’ Diyormuş. Putin de peşindeymiş bu Profesörün.Onlar da acayip cazip teklifler sunuyorlarmış bu değerli profesöre ama Tamer Yirmiüçoğlu ‘’ Önce vatan ‘’ Diyerek teklifleri reddediyormuş.

Gördüğünüz gibi müthiş bir buluşa imza atan müthiş bir bilim adamımız var ama şimdi Allah için söyleyin  Tamer Yirmiüçoğlu diye bir isim duymuş muydunuz şimdiye kadar? Ya da kaç kişi duydu?

Böylesine bir bir bilim adamı neredeyse hiç kimse tarafından tanınmıyor ama ancak makyajla bir şeylere benzeyebilen bir bayan şarkıcı tüm ülkenin gündeminde. Yazıklar olsun.

Sayın Prof Dr. Tamer Yirmiüçoğlu’na ülke olarak sahip çıkmalı, onu başka hiç bir ülkeye kaptırmamalıyız. Tabii ki bulabilirsek.

Evet, eğer bulabilirsek bu adla bir profesör, onu bağrımıza basacağız da yok. Adam dünyanın gündemine oturmuş lakin biz Türkiye’nin hiç bir üniversitesinde, hiç özel yahut devlete ait hastanesinde, hiç bir özel muayenehanede böyle bir isme rastlayamıyoruz.


Hal böyle olunca elbette ki Tamer Yürmiüçoğlu adlı bu bilim adamımızı bağrımıza basmamız mümkün olmuyor sanıyorsunuz değil mi?  Çok yanılıyorsunuz.

Tamer Yirmiüçoğlu’nu bağrımıza basamıyoruz ama resimdeki şahsı bağrımıza basıyoruz.

Kafanız karıştı sanırım.

Evet resimdeki şahsı bağrımıza basıyoruz ama Profesör Doktor Tamer Yirmiüçoğlu olarak değil. Profesör olmayan ama doktor olan Operatör Doktor,Kadın Hastalıkları ve doğum uzmanı Tamer Gültekin olarak...

Eee varsın Yirmiüçoğlu olmasın da Gültekin olsun, varsın Prof olmasın da sadece Dr. Olsun. Bulup da bağrımıza bastığımız Dr. Tamer, Corona virüsüne karşı bir aşı bulmuş mu?

Yok efendim ne gezer.

Eski Survivor yarışmacılarından olup bu yakışıklı doktora fena halde kafayı takmış olan bir kızın marifetleri tüm bunlar. Zira şimdilerde karşımıza Corana Virüsüne karşı aşı bulmuş olan Türk bilim adamı doktor olarak çıkarılan Dr.Tamer, daha önce de bizzat bu kızın çektiği ve baş rolünde kendisinin olduğu bir vajina beyazlatma operasyonunun görüntülerini paylaşmış sosyal medyada ( Böyle bir operasyon varmış gerçekten de. Niçin yapılıyor, yapılınca ne oluyor konusunu araştırmadım doğrusu.)

Yani efendim kısacası maalesef ‘’ Yoğurtla suyu karıştırınca ayran oluyormuş’’ Diyen bir bayan şarkıcımız var ama Corona Virüsüne karşı aşı icat eden bir bilim adamı doktorumuz henüz yok maalesef.

Varlar’dan devam edecek olursak: Kot beyazlatma atölyelerimiz veya yöntemlerimiz de var vajina beyazlatma yöntemleri ve bunu yapabilecek doktorlarımız da var şükür.

Yoklardan devam edecek olursak Corona Virüsüne karşı aşı icat eden bir profesörümüz olmadığı gibi pek çoğumuzda beyin yok

Peki bu yazının sosyal deneyle alakası ne?

Merak ettim: Bakalım kaç kişi sadece resme bakıp. ‘’ Haklısın hocam. Bu ülkede bilim adamlarını kimsenin gözü görmez de şımarık bir şarkıcının paylaşımı yorum ve paylaşım rekoru kırar.’’ Diye yazacak, kaç kişi de yazının tamamını okuduktan sonra yorum yazacak?

( Sosyal Deney başlıklı yazı Sami Biber tarafından 2.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.