VİRÜS CORANA-KORUM ONA
CEPHE GERİSİ SAVAŞLAR
Çin’in Wuhan kentinde ortaya çıkan corona virüsü dünyanın çeşitli ülkelerinde  de birer ikişer görüldü. Corona virüsleri, hayvanlar arasında yaygın olan bir grup virüstür. Nadiren bazı durumlarda, bilim insanları corona virüslerinin zootık değil “zoonotik” olduğunu belirtiyor.Yani bu tür virüslerin hayvandan insana geçebileceği anlamına da geliyor.

 

Dünya sağlık Örgütü, corana virüsünü öldürücü   SARS ve Mers virüsleri ile aynı aileden olarak tanımlıyor. Örneğin SARS'ın misk kedisinden insana, MERS virüsünün ise deveden insana bulaştığı tahmin ediliyor.Corana virüsü ile  Burun akıntısı, öksürük, boğaz ağrısı, yüksek ateş nuksedyor. Çin de bir balık pazarından alınan ‘’yılan’’ yolu ıle geçtiği sanılıyor. Tokalaşma, öksürük, hapşırma seklın de ınsanlar arası dolaşım sağlıyor. Ağız ve burnunuzu korumadığınızda vücuda giren virüs solunum yollarını mesken ediniyor.Tüm vücuda yayılıyor.Ağciğer zaafiyeti oluşturarak çoklu organ yetmezliği ,zatüre gibi hallerle ölüm gerçekleşiyor. Bazı kaynaklar da  kuluçka süresi olarak 10 ve 14 gün olarak görülüyor.Oksıjen yoksa hayat yok..Vucut da yok

Corona Latince taç anlamına geliyor. Mikroskop altında virüse bakıldığında şekli, ışık hüzmesi şeklinde bir taca benzetiliyor. Çinli yetkililerin 7 Ocak'ta tanımladığı ve 2019-nCoV olarak adlandırdığı Corona virüsü daha önce insanlarda tanımlanmamış yeni bir tür. Bu yeni tip Corona virüsü insandan insana bulaşıyor. ‘’Toyata korana ‘’,’’Honda cazz ‘’yaparsa gibi araç model ve markaları ıle bir ilgisi yok..

Soru köpek ve yılanı sofrasının ayrılmaz parçası gören bu insanlarda bu virüs neden şimdi ortaya cıktı? ABD   ile yapılan Çelik savaşı ile ilgisi var mı? İktidara giden her yol meşrudur anlayışındaki Trump ın ,yöntemsel katkısı var mı? Ya da sırf kaotık ortam oluşturmak için farklı bir sunum mu yapıyorlar? Dünya nüfusunun %20 sini barındıran bir ülkenin kendi başına bile bir anlam ifade eden ekonomik varlığı ve kendi halıne  bırakılsa da sureklı buyumeye mahkum anti demokratik bır ulke,sekteye nasıl uğratılır? ABD  nin Apple gibi ayrı bir işletim sisteminin de ad sahibi olan markanın neredeyse yarı pazarına mal olan Çin li Huaweı in yönetim kurulu başakanını tutuklatanlar haksız rekabet hukumlerıne rağmen marka söyleyerek reklamını yapan baskanlar varken geçen yıla kadar kuraklığa mahkum edilen Iran,Sosyal organizasyon bozukluğundan istifade edilerek ihtilale yeltenen profesyonellerden oluşturulmuş adına cemaat dedikleri şifreli emir komuta zinciriin olağanüstü organizasyonu ile ele geçirilmek istenen, Türkiye..Türkiye de tüm cephe gerisi savaş yöntemlerinin tam bir antrenman sahası olarak kullanılyor…

Sosyal sendromlar,algı mühendislerinin geliştirdiği yenilediği yöntemler,,haarp sistemleri ile hükmedilen uçak- otomobil-paket bomba-kırık fay hattı,kontrol edilebilir iklim silahı sel baskını erezyon-çığ  ve genleri ile oynanmış mutasyona uğratılarak silah haline getirilen virüs ve diğer mikrop artıkları artık cephe gerisi savaşların ,ordusuz ülkelerin,silahsız askerleridir.

Yeni yüz yılın  taktik cephe gerisi savaşlarına karşı  karşı ülkemizin savunma sanayi ve buna ilişkin hukuki düzenlemeler var mı? Dediğimizde karşımıza koca bir SIFIR ÇIKIYOR.. Elin oğlu hani vardı ya koca memeli kızları ,geniş kalçalı kadınları seven Adnan Hoca ve müridi …. En son kendini acındırarak milyonlarca insanımızın  kanını toplayarak, Amerikan pazarına sunup, gen haritamızı düşman ellere verenler hakkında kahramanca çarpışan, işlem yapan  ‘’Turan Sevdasını’’ savunan ,OSMAN DURMUŞ  a bile bu ülkenin gazeteci kılıklı işportacı ajanları  soyisminin başına ku ekleyerek ‘’KUDURMUŞ’’  diyerek yapılan mücadeleyi küçülütmüşlerdi.

Düşman stratejik davranırken ,sizin SİHA  ve İHA  larınız dağdaki terörle mücadelede yada  ileri cephelerde düşman karargahlarını yok etmede bir anlam ifade etse de toplumsal ve ekonomik varlığınızı tehlikeye atarak ,oluşturulan ‘’MİKROP VE GEN TERÖRÜNDE ‘’vucud daki mikrop giriş ve yayanların tespitinde bir anlam ifade etmez. Milli gemiyi yapmanız önemli.. Hatta çok önemli ama ses dalgaları ile tsunamı çıkaranlar, tepeyi düz yapanları tesbit ederken ya da ülke savunmasını yaparken hiçbir anlam ifade etmez.. Hatta cökuntu halınde düşman elıne geçtiğinde sıze karşı kullanılan bir silah halıne dönüşür.

Gökten inerken Ani soğuma ile yağmur tanesinden dolu tanesine dönüşen ,yoğunluk harıtasını ve ısısını değiştirecek ses bombaları ile üretilen ve stoktakı acık havada bulunan ambalajlı sıfır arabaların kaportasını ve çiftçisini 1970 lerden beri Amerıkal ı nın attığı bir bomba ile  korunduğunu anlarsan,’’Yağmur yağdırmanın ya da kuraklığa mahkum olmanın’’ sadece allahlık bır olay olmadığını anlarsın..

Bu durumda doğanın ,mikrobun ,sosyal organızasoyn bozukluğu ve guvensızlik ortamının silah olarak kullanıldığı bir cephe gerisi savaşlar dünyasını yaşıyoruz..Bu dünya da önleyıcı ,yayılmayı engelleyıcı ,gerek teknık gerekse sosyal olarak kalkan vazıfesı görecek yasal düzenlemeler de neler olmalıdır? Her ülke mücadeleyi tek basına yapmaya kalksa yetersız kalacaktır.Uluslarası saha da iş birliğine dayalı organık yapılanmaya ihtiyaç vardır.

-Gen çalışmalarının tümünün izlendiği HAARP- GEN-İKLİM ÜST KURULU  olmalıdır. İnsanlığı ilgilendiren bu kurul uluslarası konfederasyon şeklınde oluşturulmalı ve her ülkenin katılımı sağlanmalıdır

-Araştırma metod ve yöntemleri hakkında izahatlı raporlama her ülke kendi içindeki laboratuvarlardan istemeli ve yıllık/aylık  periyodlarla konfederasyona sunumu yapılmalıdır.

 -Araştırma izin ve bütçelemelerine katkı her kurulun kendi bünyesinde olmalıdır.

-İzinsiz ve izin alınmışsa da raporu sunulmamış gizlenmiş ,örtülenmiş her araştırma insanlık suçu kapsamında değerlendirilmelidir.

-Bu konulara ilişkin üniversiteler arası periyodik çalıştaylar düzenlenmeli ve öğretim görevlilerine yada üniversitelerine ait bildiriler alınmalıdır

-İHTİSAS  üniversiteleri TARIM   gibi ülkemizin asıl can daması olan alanda sağlanmalı diğer alanlar da da teşvik edilmelidir.,

TORUN HALİLİ
( Virüs Corana Korum Ona Cephe Gerisi Savaşlar başlıklı yazı HALİLİ tarafından 3.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.