Ben de Saadet Zinciri kuruyorum. Benim başım kel mi? Aslında yanlış söyledim, benim başımda saç yok mu, diyecektim... Herkes kurar da Saadet Zinciri ben kuramaz mıyım? Saadet Zinciri kurmak için illa adı Saadet olan birisinden izin mi almak gerekir?Hadi gittik izin istedik adı Saadet olan birisinden, bakalım izin verecek mi? Sonra zinciri nereden bulacağız bir de o var...

Gazeteye ilan mı versem Saadet Zinciri kurmak için? Yok, yok o olmaz. En iyisi tellal çıkartsam mahalle aralarında, bağırtsam gelir mi birileri... Bendeniz İsmail Mutlutürkoğlu... Adımdan da anlaşılacağı gibi saadet zinciri kurmak benim işim... Taaa doğduğumda ebem bile anlamış da ne ..ok olacağımı, kıçıma şaplağı biraz hafif vurmuş... ''Bu çocuktan üç kağııı..... pardon sağlam bir saadet zinciri kurucusu olur ben anlarım.'' demiş... Annem ile babamda bu duruma çok sevinmişler oğlumuz mutluluk dağıtıcısı olacak, diye...

Kitabını da yazdım, hala da yazıyorum ben bu Saadet Zincirinin üç dört cildini bitirdim, kısmetse sekize tamamlamayı da düşünüyorum... Birinci Cilt- Saadet Zinciri Kuruluş Aşamasının İnceliklerinin İrdelenmesinin Sosyo Ekonomik Etkilerinin Tezahürü... İkinci Cilt - Saadet Zincirinin Halkalarından Biri Koparsa Ne Yapmalı, Ne Etmeli, Nerelere Gitmeli... Üçüncü Cilt - Saadet Zincirine Girenlerin Daha Sonra Zincirden çıkmak İstediklerinde Başlarına Ne Gibi Durumlar Gelir Örnekler ile Anlatılması... Dördüncü Cilt - Saadet Zincirinin Psikolojik ve Sosyolojik Olarak Hayatınıza Yaptığı Katkıların Ekonomik Değerler ile Irgalanması Sonucunda Varılacak Neticeler ve Haticelerin Olaylara Müdahalesi... Daha yazacağım üç beş cilt var...

Getiriyorsun ineğini, sana bir tane öküz veriyoruz. Oldu ki öküz veremedik, buzağı veriyoruz. Olmadı da buzağı da veremedik, keçi veriyoruz. Keçi de olmadı koyun veririz... O da olmadı kabarama kabarama derler ya hani bir baba hindiyi, anası ile birlikte veririz... Yok o da nanaysa tavuk veririz hem de çift sarılı yumurtlayanından... Saadet burada, öküzden giriyor, tavuktan çıkıyorsunuz... Bazı münafık sınıfına girenlerde, öküz olarak giriyor, öküz olarak çıkıyorsunuz diye de bir yakıştırma yapmışlar...

En iyisi böyle Saadet Zinciri kurmalı... Kızlaaar gelin bakalım İsmail Abinizin yanına... Uzun saçlı sarışın Saadet sen gel bakayım sağ tarafıma doğru... Kısa saçlı kumral Saadet sen de sol tarafıma doğru yanaş bakalım... Kırmızı pantolonlu Saadet sen de geç söyle sağ tarafıma... Yeşil kazaklı yeşil gözlü Saadet sen de gel sol yanıma... Öbür Saadetler siz de geçin bakalım birer Saadetin yanına... Şimdi Saadet Zinciri tamam oldu işte...

Hadi bakalım başlıyoooruzzzz hep birlikte.... ''Aaaaah tutiiiii mucizeeeeee guuuuyem ne deseeeeem laaaaaf değilllllllll beni ömrüüüüüm beni doooooosttttt.'' Bu arada şarkı bittikten sonra pirimiz Tosuncuğumuza da dua etmeyi unutmayalım... ''Tossssssuuuuuunnn buradan sana sesleniyorum dön artık, bu özlem bu hasret bitsinnnnnn.'' Şimdi de marşımıza geçiyoruuuuz hep beraber Saadetlerimmmm benimmmmm ''Ali Baaabanınnnn bir çiftliği vaaaaar çiftliğindeeee enayile.... pardon pardon öküzleriiiiiiii var möööööö mööööööö diye bağırıııııııııır çiftliğindeeeeee Aliiiiii Baaabaaaaanınnn.''

( Ben De Saadet Zinciri Kuruyorum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 6.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.